מחלקת התערוכות של עמית שינעה מטענים ל- 12 מציגים בתערוכת טלקום 2003 בג'נבה

מחלקת התערוכות של חברת עמית שינעה באוויר בתחילת החודש מטענים של 12 המציגים המובילים בתחום, לתערוכת טלקום 2003 בג'נבה (GENEVA TELECOM 2003) שהתקיימה בין התאריכים 12-18 באוקטובר 2003


00:00 ,19.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
רן אופיר, מנהל מחלקת התערוכות בקבוצת עמית, אמר: "חרף גל השביתות והעיצומים שנקטו עובדי הנמלים ורשות המכס בישראל כל המטענים יצאו במועד ונמסרו ליעדן עפ"י לוח הזמנים המתוכנן"

מחלקת התערוכות של חברת עמית שינעה באוויר בתחילת החודש מטענים של 12 המציגים המובילים בתחום, לתערוכת טלקום 2003 בג'נבה (GENEVA TELECOM 2003) שהתקיימה בין התאריכים 12-18 באוקטובר 2003.

רן אופיר, מנהל מחלקת התערוכות בחברת עמית, ליווה את המטענים מרגע יציאתם עד פריקתן בביתן. לצורך פרוק התערוכה הצטרפה עוזרת מנהל המחלקה ללוות את המטענים בהליכי היצוא לארץ ולתערוכות אחרות ברחבי העולם אשר ביצועם הלוגיסטי הופקד בידי עמית.

מקבוצת עמית מציינים כי מחלקת התערוכות של קבוצת עמית, חברה בארגון הבינלאומי של משלחים המתמחים בשילוח לתערוכות IELA (International Exhibition Logistics Associates) ומקושרים לנציגים בכל העולם. חברי הארגון הם היחידים בעלי אישור כניסה לשטחי התערוכה עם הטובין. יו"ר IELA – הינו מר רון בארי – מנכ"ל משותף בקבוצת עמית.

עוד נמסר כי החל משנת 1999 חב' עמית מונתה למשלח הרשמי של מרכז הירידים והקונגרסים בישראל (גני התערוכה בתל אביב), מוזיאון ישראל, מוזיאון ארץ ישראל.


כידוע, קבוצת "עמית" נמנית על החברות המובילות במתן שירותים לוגיסטיים לסחר חוץ (יבוא ויצוא). הקבוצה מציעה מגוון שירותים הכוללים שירותי עמילות מכס, תובלה בינלאומית באוויר, בים וביבשה, בלדרות בינלאומית, ביטוח ימי ואווירי.