מחלקת התערוכות של Geologistics זכתה בפרס הוקרה על פעילותה ב- 2003

מחלקת התערוכות של חברת GeoLogistics בבריטניה זכתה לאחרונה בפרס ה- AEO (בשמו המלא: Association of Exhibition Organisers) על פעילותה בשנת 2003 בכל הנושא של ניהול ושינוע תערוכות, במסגרת קטגוריה של הטענה ושילוח בינלאומי. הפרס הוענק בטקס שנערך לאחרונה ב- ExCel


00:00 ,17.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחלקת התערוכות של חברת GeoLogistics בבריטניה זכתה לאחרונה בפרס ה- AEO (בשמו המלא: Association of Exhibition Organisers) על פעילותה בשנת 2003 בכל הנושא של ניהול ושינוע תערוכות, במסגרת קטגוריה של הטענה ושילוח בינלאומי. הפרס הוענק בטקס שנערך לאחרונה ב- ExCel Exhibition Centre , בלונדון.

זוהי הפעם השלישית שחברת GeoLogistics Expo מקבלת את התואר הזה, לאחר שקבלה אותו עבור שרותיה גם בשנת 2002 ושנת 2000.

כ-1,200 אנשים נכחו בטקס, ותעודת הפרס הוענקה למר Garcia Newell, מנהל מכירות ופיתוח בחברה.

מנהלה הכללי של החברה מר David Richards ציין עוד כי מבין הקטגוריות אשר עמדו בתחרות לקבלת התואר, הרי שהתואר על מתן שרות כזה של שינוע ושילוח מטענים הינו המוערך ביותר על ידי החברות, והבטיח ללקוחות להמשיך ולעמוד בסטנדרטים של החברה כדי לקבל את הפרס גם בפעם הרביעית.

GeoLogistics Expo Services, הינה הזרוע המתמחה בשינוע והקמת תערוכות בחברת GeoLogistics Corporation הבינלאומית, ולה מוניטין של 30 שנות שרות בשטח זה ברחבי העולם, המתבצע ממשרדיה ברחבי ארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק.

השרות הניתן מתחיל מתכנון ראשוני, וגמור בביצוע הסופי הכולל אריזה שילוח, מכס, הקמה באתר ופרוק.

חברת Geologistics מספקת פתרונות לוגיסטיים בינלאומיים, והיא מיוצגת כיום בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם. החברה מיוצגת בישראל על ידי חברת רות קרגו בע"מ.