מומחה משנקר העולמית ביום עיון שערכה חברת אוריין

אוריין ערכה יום עיון ללקוחות מובילים בתחום הסמיקונדקטור שנערך במושב סגולה. מטרת יום העיון היתה לשתף ולהיערך לבנייה המואצת של ה-FAB החדש


00:00 ,04.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

אוריין ערכה יום עיון ללקוחות מובילים בתחום הסמיקונדקטור שנערך במושב סגולה. מטרת יום העיון היתה לשתף ולהיערך לבנייה המואצת של ה-FAB החדש
 
חברת הלוגיסטיקה אוריין קיימה בשבוע שעבר יום עיון ייעודי בתחום הסמיקונדקטור. אל האירוע, אשר התקיים במושב סגולה בקרבת קריית גת, הגיעו כ-50 לקוחות מובילים בתחום הסמיקונדקטור. מחברת אוריין נמסר כי מטרת יום העיון היתה לשתף ולהיערך לבנייה המואצת של ה-FAB החדש.

ליום העיון הגיע מומחה מחברת Schenker העולמית - מר סטפן קסטר, שהוא מנהל שיווק ומכירות תחום הייטק. מר קסטר פרש בפני המשתתפים את הפתרונות הייחודיים שמציעה שנקר בעולם לתחום זה. בהמשך היום הציג יריב פוזנר, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת אוריין, את הזרוע המשלימה של שנקר בארץ והתשתית המיוחדת של אוריין בארץ המיועד לתחום זה.

מר קסטר ציין כי לחברת Schenker התמקצעות בשווקים וורטיקליים  תוך הסתכלות על כל שוק בנפרד באמצעות Key Account Management Organization- KAMO. לדבריו, לחברת שנקר התמחות וניסיון רב בתחום ה-Semiconductor בעבודה עם מכונות, ח"ג, יצרני צ'יפים ובעבודה עם לקוחות מובילים כגון Applied ו-Infineon. מהחברה נמסר כי ההתמקדות מאפשרת הבנת צרכי הלקוח והתאמת פתרונות ייחודיים ללקוחות.
 
כמו כן ציין מר קסטר את הימצאותם של מחסנים לוגיסטיים וכוח אדם ייעודי ומקצועי בקרבת אתרי התעשייה ובמקומות הייצור S'FAB, שנותנים שירות של 24/7 ברמה גבוהה של אבטחה TAPA  ומצוידים בטכנולוגיה מתקדמת הנמדדת לאורך כל התהליך KPI's ותורמים לאיכות השירות.

הרצאה נוספת אשר עניינה את הנוכחים במיוחד היתה של רפי קסיס, ממונה תהליך יבוא מכס נתב"ג, שהציג את תהליך/חוקיות היבוא. בהרצאתו ציין רפי קסיס שמכס נתב"ג נותן מענה בכל עת לשחרורים דחופים עבור ה-Machine Down.
 
כמו כן הוצגו במהלך יום העיון פתרונות אחסנה מתקדמים לתעשייה על ידי ניר רדנסקי ממחסני SCG.