מולטילוג השלימה פרויקט שינוע של מיקרוסקופים בשווי מיליון וחצי דולר

2 טון ו-1.5 מיליון דולר: הנתונים כבדי-המשקל הללו עמדו במרכז פרויקט שינוע מורכב שהשלימה השבוע חברת השילוח והלוגיסטיקה הבינלאומית מולטילוג, מ"קבוצת יששכר", שכלל את העברתם של שני מיקרוסקופים מדעיים מבניין לבניין בתחומי אוניברסיטת תל-אביב


00:00 ,28.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

2 טון ו-1.5 מיליון דולר: הנתונים כבדי-המשקל הללו עמדו במרכז פרויקט שינוע מורכב שהשלימה השבוע חברת השילוח והלוגיסטיקה הבינלאומית מולטילוג, מ"קבוצת יששכר", שכלל את העברתם של שני מיקרוסקופים מדעיים מבניין לבניין בתחומי אוניברסיטת תל-אביב.
 
הפרויקט המיוחד הצריך תכנון לוגיסטי ספציפי, בשל משקלם החריג ושווים של המיקרוסקופים. לצורך תהליך השינוע פורקו המיקרוסקופים ונארזו היטב על-ידי צוות מוסמך של מולטילוג, המתמחה בפרויקטים מסוג זה - במארז מותאם שכלל משככים ובולמי זעזועים. גובה הביטוח של הפרויקט נקבע על כמיליון דולר ושמאי ליווה את התהליך מתחילתו ועד סופו.
 
לדברי מנכ"ל מולטילוג, אילן חזי, מדובר בפרויקט רגיש ובתנאי מעבר לא-סטנדרטיים של משקל חריג ומכשור עדין. מולטילוג היא בין החברות היחידות בישראל המספקות כיסוי ביטוחי בהיקפים גבוהים של מיליוני דולרים ובעלת ידע ויכולת של אריזה ושינוע של מכשירים רגישים ובכללם מיקרוסקופים.
 
חברת מולטילוג, מ"קבוצת יששכר", היא חברת שילוח ולוגיסטיקה בינלאומית המעניקה מגוון רחב של פתרונות שינוע, אריזה, הובלה ואחסנה למגזר העסקי והפרטי.