מארסק לוגסיטיקה/ דמקו: מנהל חדש לאזור מזרח הים התיכון

מסימו פנאגיה מונה לתפקיד ויהיה אחראי על פעילות החברה ב-11 מדינות באזור הים התיכון כגון אוקראינה, מזרח אירופה, טורקיה, איטליה, יוון, ישראל ומצרים


00:00 ,15.12.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מסימו פנאגיה מונה לתפקיד ויהיה אחראי על פעילות החברה ב-11 מדינות באזור הים התיכון כגון אוקראינה, מזרח אירופה, טורקיה, איטליה, יוון, ישראל ומצרים
 
מסימו פנאגיה מונה לתפקיד המנהל האיזורי של מארסק לוגיסטיקה / דמקו באזור מזרח הים התיכון. במסגרת תפקידו יהיה מר פנאגיה אחראי על פעילות החברה ב-11 מדינות באזור הים התיכון כגון אוקראינה, מזרח אירופה, טורקיה, איטליה, יוון, ישראל ומצרים. מר פנאגיה יעמוד בראש ארגון המונה 6 חברות שונות המעסיקות כ-350 איש ובעל מחזור הכנסות שנתי של כ-250 מיליון דולר.
 
מר פנאגיה נולד בנפולי, איטליה והוא בן 47 שנה. בבעלותו תואר שני בניהול מדעים מאוניברסיטת MIT בבוסטון, ארה"ב וכן תואר בכלכלה וניהול מאוניברסיטת נפולי באיטליה.
 
למר פנאגיה ניסיון של 15 שנה בתעשיית התובלה והלוגיסטיקה ועד לאחרונה שימש כמנכ"ל חברת קרגו-איטליה, וכן שימש במספר תפקידים בכירים בחברת אליטליה בהם תפקיד מנהל המטענים של החברה עד לשנת 2004.
 
מנהל האזורים הראשי בחברת מארסק לוגיסטיקה/ דמקו ציין כי "אנחנו שמחים מאוד כי החברה הצליחה למשוך אליה בכיר כמו מסימו פנאגיה אשר מביא עמו ניסיון רב מחברת קרגו אליטליה ואליטליה, ואני בטוח כי הוא יצליח להמשיך ולקדם את גידול הפעילות שלנו במזרח הים התיכון".
 
חברת מארסק לוגיסטקה / דמקו הינה חברת בת של AP Moller Maersk ומעסיקה כ-9,000 עובדים ברחבי העולם ומציעה פתרונות לוגיסטיים נרחבים ללקוחותיה.