לומניס העבירה את מרכז ההפצה האירופאי מהולנד לאתר הלוגיסטי של פריץ קומפניס בישראל

בסוף השבוע האחרון הועבר מרכז ההפצה האירופאי של לומניס, המשמש כמחסן מלאי לחלקי חילוף של מערכות הלייזר של החברה והן כמרכז האירופאי להפצה ולשינוע תוצרת גמורה ללקוחות ברחבי אירופה, מהולנד לישראל, ובסיסו נקבע באתר הלוגיסטי של פריץ קומפניס בקיסריה


00:00 ,28.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת פריץ קומפניס ישראל, מקבוצת UPS Supply Chain Solutions, תנהל מעתה את מערך ההפצה האירופאי של חברת לומניס בישראל.
 
חברת לומניס הינה חברה עולמית מובילה בפיתוח, בייצור ובשיווק מערכות המבוססות על טכנולוגיות אור ולייזר מתקדמות המשמשות למגוון יישומים רפואיים, אסתטיים, אופטלמיים, דנטלים ווטרינריים. בחירתה של לומניס בפריץ קומפניס ישראל, מקבוצת UPS Supply Chain Solutions, הינו צעד נוסף, המתווסף למהלכיה של לומניס, לצמצום עלויות ולהשבחת מערך השירות הגלובלי.
 
מתוקף כך, בסוף השבוע האחרון הועבר מרכז ההפצה (RDC-Regional Distribution Center) האירופאי של החברה, המשמש כמחסן מלאי לחלקי חילוף של מערכות הלייזר של החברה והן כמרכז האירופאי להפצה ולשינוע תוצרת גמורה ללקוחות ברחבי אירופה, מהולנד לישראל, ובסיסו נקבע באתר הלוגיסטי של פריץ קומפניס בקיסריה.
 
כזכור, ביוני האחרון חתמה חברת לומניס, עם חברת הלוגיסטיקה הבינלאומית UPS Supply Chain Solutionsעל הסכם לניהול מערך הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה שלה.
 
אמנון הררי, סמנכ"ל אירופה של לומניס, אמר : "הענקת שירות איכותי ומצוין ללקוחותינו הוא אחד הנושאים החשובים ביותר על סדר היום שלנו ושיפור תהליכי הלוגיסטיקה הוא חלק בלתי נפרד במתן השירות. קיצור זמני אספקה ללקוחות על ידי העברת מרכז ההפצה לישראל, וניהולו ע"י פריץ קומפניס יעלה את רמת השירות של לומניס משמעותית".
 
"המהלך האחרון הוא חלק מהפתרון הגלובלי ואנו רואים בו אבן דרך משמעותית בשיתוף הפעולה בין שתי החברות", אמר מרסלו ילין, סמנכ"ל שיווק ושרשרת אספקה של פריץ קומפניס ישראל.