"לוגיסטיקר" נבחרה לספקית שירותי העורף הלוגיסטי של רשת האופנה "פוקס"

מחברת "לוגיסטיקר" נמסר כי החברה נבחרה, על ידי רשת האופנה "פוקס", לספקית שירותי העורף הלוגיסטי במרכז האחסנה וההפצה של חברת "פוקס". במסגרת ההסכם, תספק לוגיסטיקר שירותי איחסון מיון, הפצה ופעילויות ערך מוסף למגוון פריטי הלבוש והאופנה אותם מייבאת רשת "פוקס" לי


00:00 ,13.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת "לוגיסטיקר" נמסר כי החברה נבחרה, על ידי רשת האופנה "פוקס", לספקית שירותי העורף הלוגיסטי במרכז האחסנה וההפצה של חברת "פוקס". במסגרת ההסכם, תספק לוגיסטיקר שירותי איחסון מיון, הפצה ופעילויות ערך מוסף למגוון פריטי הלבוש והאופנה אותם מייבאת רשת "פוקס" לישראל.

הגברת נחמה רונן, יו"ר לוגיסטיקר, מציינת כי בימים אלו לקראת הפסח, ניכרת פעילות מוגברת בתחום זה ובחברת לוגיסטיקר מתגברים את שעות הפעילות ומגדילים את מצבת כוח האדם. עוד מציינת רונן כי תמהיל שירותי הערך המוסף, אותם מעניקה לוגיסטיקר לקהל לקוחותיה מחייבת מיומנויות מקצועיות בתחום הטכני והמקצועי, אשר חייב את עובדי לוגיסטיקר לעבור הדרכות והשתלמויות ייעודיות.

אודות "לוגיסטיקר" :
"לוגיסטיקר", אחת החברות המובילות בישראל במתן שירותים לוגיסטיים, מקבוצת ממן, מספקת שירותי מיקור חוץ לניהול שרשרת האספקה תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים. השירותים מסופקים בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות בתחומם בעולם. חברת "לוגיסטיקר מונה כ – 700 עובדים, הפועלים ב – 13 אתרי אחסנה והפצה בשטח כולל של כ – 200,000 מ"ר, מהם 70,000 מ"ר מחסנים מקורים.