"לוגיסטיקר" מרחיבה פעילותה לתחום הלוגיסטי קמעונאי ומקימה קו ייצור למארזים

לצורך כך הכשירה החברה שטח של כ -1500 מ"ר במתקני החברה עליו הוקמו קווי ייצור לאריזות. מדובר בקווי ייצור לאריזת פריטים במארזי מבצע ("שרינק"). קווי הייצור יפעלו 24 שעות ביממה ויאפשר אריזה של למעלה מ –50,000 מארזים ביום


00:00 ,20.04.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חתמה על הסכם עם "קוקה קולה","אסם" וחברות נוספות לאריזת מוצריהם במארזים ; היקף שוק האריזות בישראל מוערך בלמעלה מ – 20 מיליון שקלים לשנה

חברת "לוגיסטיקר", מקבוצת ממן, מרחיבה פעילותה לתחום הקמעונאי לוגיסטי ומקימה מחלקת אריזות. לצורך כך הכשירה החברה שטח של כ -1500 מ"ר במתקני החברה עליו הוקמו קווי ייצור לאריזות. מדובר בקווי ייצור לאריזת פריטים במארזי מבצע ("שרינק"). קווי הייצור יפעלו 24 שעות ביממה ויאפשר אריזה של למעלה מ –50,000 מארזים ביום.

בימים אלו חתמה לוגיסטיקר על הסכם עם חברת "מנורה"- לייצור נרות, שבו אורזת החברה באריזות שרוול (שרינק) צבעוניות את בתי הנר. . כמו כן, בימים אלו, נמצאת "לוגיסטיקר" במשא ומתן מתקדם עם שתי חברות מזון גדולות לאספקת שירותי אריזה למוצריהם. כמו כן, בכוונת "לוגיסטיקר" להציע שירותי אריזה לחברות נוספות בתחומי הקמעונאות.

נחמה רונן, יו"ר לוגיסטיקר, מציינת כי מבדיקות שוק מקדימות שערכה החברה, זוהה תחום המארזים כבעל פוטנציאל. היקף שוק המארזים בישראל מוערך בלמעלה מ – 20 מיליון שקלים. ישראל הפכה למדינת מבצעי קנה קבל, מבצעי זוגות וכד', מוסיפה רונן, וחסר גוף משמעותי בתחום האריזה והלוגיסטיקה. עוד מציינת רונן, כי ב"לוגיסטיקר" שוקדים על פיתוח ושיפור חומרי האריזה כדי שיעמדו בתקני איכות הסביבה.


חברת "לוגיסטיקר" מספקת מגוון שירותים לוגיסטיים מקיפים (Outsourcing), הנדרשים לניהול שרשרת האספקה. השירותים ניתנים מרכזים לוגיסטיים, ציוד שינוע ומערכות מידע וטכנולוגיה.