"לוגיסטיקר" בוחנת הקמת מרלוג עבור רשתות השיווק

חברת לוגיסטיקר, המתמחה בניהול שרשרת האספקה ובמתן שירותים לוגיסטיים מתקדמים, תקים מרכז לוגיסטי – מרלוג עבור רשתות השיווק הגדולות. עד כה העניקה לוגיסטיקר שירותי עורף לוגיסטי למוצרי ה – NON FOOD של רשת הקלאב מרקט והקו אופ


00:00 ,20.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ע"פ הערכות שוק שערכה "לוגיסטיקר" נמצאה הצדקה כלכלית לקיומו של מרלוג מרכזי אחד אשר ישרת את שלשת רשתות השיווק. על פי אותן הערכות קיומו של מרלוג זה יחסוך לרשתות כ –2-3 אחוזים מהמחזור.

חברת לוגיסטיקר, המתמחה בניהול שרשרת האספקה ובמתן שירותים לוגיסטיים מתקדמים, תקים מרכז לוגיסטי – מרלוג עבור רשתות השיווק הגדולות. עד כה העניקה לוגיסטיקר שירותי עורף לוגיסטי למוצרי ה – NON FOOD של רשת הקלאב מרקט והקו אופ. בכוונת החברה להרחיב את מגוון השירותים לכל רשתות השיווק גם לתחומי אספקה בקירור. לשם כך, בוחנת "לוגיסטיקר" רכישת מרלוג קיים, הרחבתו ושידרוגו באופן שיאפשר אספקת שירותים לכל רשתות השיווק.

"לוגיסטיקר" בוחנת הקמת מרלוג עבור רשתות השיווקהמגמה הרווחת כיום בעולם, מציינת נחמה רונן, יו"ר "לוגיסטיקר", היא כי כ – 70-80% מהתוצרת של רשתות השיווק עובר דרך מרלוגים. בארץ, המצב שונה, הפעילות העוברת דרך מרלוגים נמוכה משמעותית ומהווה אחוזים נמוכים מכלל הפעילות. בשל היקפי הפעילות וגודל האוכלוסיה, אין עדין הצדקה לקיום מספר מרלוגים. אולם, בדיקות שוק ובדיקות נאותות שערכה לוגיסטיקר, העלו כי בתנאי השוק הקיימים קיימת הצדקה כלכלית לקיומו של מרלוג מרכזי אחד, אשר ישרת ויתמוך בפעילות שלשת רשתות השיווק. זאת על ידי מערכת ממוחשבת ומחסן אוטומטי, אשר יתמכו באמצעות מערכות מידע מתקדמות בפעילות שלשת רשתות השיווק. ההערכה היא כי המרלוג יחסוך לרשתות כ – 2-3% מכלל המחזור.

עוד מציינת רונן, כי את תהליך הקמת המרלוג תלווה חברה בינלאומית, שותפה אסטרטגית בעלת נסיון מוכח בהקמה ובתיפעול של מרכזים דומים באירופה ובארה"ב, אשר בחירתה נמצאת כיום בתהליך בחירה מואץ.


אודות לוגיסטיקר:
חברת "לוגיסטיקר", הנמצאת בבעלות מלאה של קבוצת ממן, מספקת מגוון שירותים לוגיסטיים מקיפים (Outsourcing), הנדרשים לניהול מקצועי, איכותי ויעיל של שרשרת האספקה תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים, שאיפה למצוינות ושפור מתמיד. השירותים ניתנים באמצעות עובדים מיומנים, מרכזים לוגיסטיים, ציוד שינוע ומערכות מידע וטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם.