קתאי פסיפיק מצטרפת לאיגוד Pharma.Aero

בעקבות ההצטרפות מכיר איגוד שרשרת האספקה ​​של מוצרי הפארמה ביכולות של חברת התעופה קתאי פסיפיק בטיפול במוצרים פרמצבטיים בעלי ערך גבוה ורגישות לזמן. שואפת להקים ״מסדרון״ פארמה לתנועה חלקה של משלוחי פארמה בין שדה לשדה


11:21 ,18.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה קתאי פסיפיק, המדורגת בין חברות התעופה הטובות בעולם, הפכה להיות חלק מ-Pharma.Aero, גוף שהוקם במסגרת שיתוף פעולה בתעשייה בין משווקי מוצרי פרמצבטיקה, קהילות המטען מוסמכי תו תקן CEIV, מפעילי שדה התעופה ושאר עובדי תעשיית המטען האווירי. נציין כי חברת קתאי פסיפיק מוסמכת בתו תקן CEIV של יאט״א מאז אוקטובר 2017.

 

איגוד שרשרת האספקה Pharma.Aero אשר מטרתו הינה להשיג מצוינות בשינוע אווירי של מוצרים יקרי ערך ובעלי רגישות לזמן, הודיע על הצטרפותה של קתאי פסיפיק לאיגוד בסימפוזיון העולמי של IATA בסינגפור.

 

מנהל המטענים המסחריים בקתאי פסיפיק, נלסון צ׳ין ציין כי: ״שיתוף הפעולה עם תעשיית התרופות ללא ספק מגביר את המוניטין של הונג קונג כמרכז גלובלי עבור טיפול במוצרים בעלי ערך גבוה ורגישות לזמן. כחברת התעופה הביתית של הונג קונג, קתאי פסיפיק עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם רשות שדות התעופה בהונג קונג על מנת לפתח ׳מסדרון׳ פארמה שיאפשר לעובדי Phama.Aero לנוע בשדה התעופה בזריזות וביעילות ולספק ללקוחות שירות מעולה״.

 

על פי השאיפות, מסדרון הפארמה יאפשר טיפול קפדני על פי תו התקן של יאט״א CEIV Pharma, ומשלחים יוכלו לסמוך על טיפול חלק משדה תעופה לשדה תעופה A2A.

 

חברת התעופה קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן.