קבוצת דויטשה פוסט DHL הודיעה ביום חמישי האחרון כי היא תשקיע השנה 150 מיליון דולר בהרחבת רשת ההפצה שלה בארה״ב בתחום ה-Healthcare בכ-40% בקירוב.
ההשקעה של חברת DHL בתחום זה, אשר נחשבת למובילה עולמית בתחום ההכנסות מפעילות Healthcare, עם הכנסות שנתיות של 3.4 מיליארד דולר, מגיעה לאחר שמתחרותיה בתחום כגון חברת UPS וחברות FedEx מתחילות להביע עניין גובר בסקטור רווחי זה.
חטיבת שרשרת האספקה בקבוצת DHL הודיעה כי היא תוסיף או תרחיב תשעה אתרי הפצה תואמים למזון ותרופות עבור חברות תרופות, ביוטכנולוגיה ומכשירים רפואיים באינדיאנה, צפון קרוליינה, טנסי, פנסילבניה, קליפורניה ווירג׳יניה - שיביאו את סך מתקני החברה בארה״ב ל-30.
סקטור ה-Healthcare הוא הסקטור בעל הצמיחה המהירה ביותר עבור פעילות DHL בצפון אמריקה. החברה מאחסנת מוצרים במתקנים בעלי טמפרטורה מבוקרת עבור לקוחות בתחום הבריאות, אשר שולחים הזמנות לאתר, נארזים ונשלחים לסיטונאים, בתי חולים ולרופאים. מיקור חוץ של שירותים אלה מסייע לחברות להגדיל אמינות ולהפחית עלויות שיכולות לעזור להאט את עלויות הבריאות בארה״ב, מומחים מציינים.
סקוט קאבלר, נשיא Life Sciences & Healthcare בחברת DHL Supply Chain, אמר כי ״השוק משתנה באופן דרמטי״ על תעשיית הבריאות בארה״ב וכי היא מנווטת בין מיזוגים בין חברות, רגולציה משתנה ועלויות גבוהות.