פורום חדש בתחום המזון - Israel FoodTech Logistics

בראש הפורום החדש תעמוד מירה ראובן, בעלת 20 שנות ניסיון ברגולציה של מזון, תוספי תזונה ותמרוקים, אשר הנה יזמית של תהליכי חדשנות ושינוי בתהליכים לוגיסטיים


12:03 ,07.01.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

בראש הפורום החדש תעמוד מירה ראובן, בעלת 20 שנות ניסיון ברגולציה של מזון, תוספי תזונה ותמרוקים, אשר הנה יזמית של תהליכי חדשנות ושינוי בתהליכים לוגיסטיים

 

פורום Israel Pharma & Medical Logistics מרחיב את פעילותו גם לתחום המזון באמצעות פורום חדש שהוקם בימים אלה. בראש הפורום תעמוד מירה ראובן, בעלת 20 שנות ניסיון ברגולציה של מזון, תוספי תזונה ותמרוקים, אשר הנה יזמית של תהליכי חדשנות ושינוי בתהליכים לוגיסטיים.

 

הפורום החדש, Israel FoodTech Logistics, מיועד לחברות מתחום המזון, תוספי תזונה, תרכובות מזון לתינוקות (תמ״ל), יצואנים ויבואנים, חברות סטארט אפ וספקי שירותים לתעשיות אלה.    

 

בין הנושאים העיקריים בהם יעסוק הפורום: ניהול שרשרת אספקה מבוקרת טמפרטורה, בטיחות מזון, פתרונות לוגיסטיים, ניהול סיכונים בשרשרת אספקה של מזון, התנהלות מול גורמי ממשל ורגולציה, שיתוף ידע גלובלי ועוד.

 

שי חיימוב מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״לאחר פניות רבות מחברות בתחום המזון, החלטנו להרים את הכפפה ולהקים את הפורום החדש. אני בטוח שהמהפכה שהובלנו בתחום הפארמה והמוצרים הרפואיים תתרום רבות גם לתעשיית המזון על כל ניגזרותיה. ישנם קווי דמיון רבים בין הפעילויות, כגון שילוח מבוקר טמפרטורה, עבודה מול משרד הבריאות, רשויות רגולטוריות ועוד״.

 

לדברי מירה ראובן, ענף המזון חווה שנה מאתגרת מאד מבחינת רציפות שרשרת האספקה על כל היבטיה. החברות בענף מתמודדות עם האצה של תהליכים טכנולוגיים ותהליכים של ניהול סיכונים לכל אורך השרשרת. מטרת הפורום החדש הנה ליצור פלטפורמה לנטוורקינג פורה בין מנהלי שרשראות אספקה בחברות המזון, למצוא פתרונות יעילים ולשתף ידע מקצועי.

 

ניתן להירשם לפורום החדש כאן