לראשונה: משלוח מסחרי ראשון של קנאביס רפואי יוצא מישראל

חברת ICL טיפלה במשלוח המסחרי הראשון של מוצרי קנאביס רפואי מאתר היצואן ״שאיפה לחיים״ ועד לבית חולים בלונדון. המשלוח טופל במסוף המטענים ממן על ידי עובדים ייעודיים שהוכשרו לטפל במשלוחי קנאביס ועלה על טיסה ישירה של אל על


13:50 ,29.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

משלוח מסחרי ראשון של מוצרי קנאביס רפואי, אשר יוצרו על ידי BOL PHARMA (שאיפה לחיים), שונע על ידי חברת ICL שטיפלה במשלוח הרגיש מאתר היצואן ועד לבית חולים בלונדון.  BOL PHARMAהינה החברה הישראלית היחידה עד כה אשר קיבלה תקן EUGMP המאפשר לה לייצא מוצרי קנאביס למדינות האיחוד האירופי.

 

מדובר בעשרות בקבוקי שמן קנאביס רפואי המיועדים לבתי חולים באנגליה, שיוצאו על ידי חברת BOL לאחר שקיבלה אישור משרד הבריאות לייצא את המוצרים. זהו כאמור המשלוח המסחרי הראשון של מוצרי קנאביס רפואי אשר אושר לייצוא מישראל.

 

ארז שוורץ, מנהל תחום LifeScience בחברת ICL, פיקח על המבצע המורכב, כולל הוצאת האישורים המתאימים, תפירת פתרון לוגיסטי מדלת לדלת ועבודה מול הרשויות הרגולטוריות השונות בארץ ובחו״ל, אשר בפעם הראשונה אישרו יצוא של משלוח קנאביס מסחרי.

 

המשלוח טופל במסוף המטענים ממן על ידי עובדים ייעודיים שהוכשרו לטפל במשלוחי קנאביס ועברו הדרכה פנימית מיוחדת על ידי מערך האבטחה של המסוף. המשלוח קיבל תשומת לב מיוחדת לכל אורך לכל השרשרת, מהגעתו למסוף ועד עלייתו לטיסה ישירה של אל על, כולל ליווי אישי של חגי הילמן, מייסד BOL והצוות של חברת ICL.

 

אורון טאוסיג, מנכ״ל ממן מסופי מטען וניטול, ציין כי: ״אין לי ספק כי עבודת ההכנה הקפדנית שביצענו בשלוש השנים האחרונות הוכיחה את עצמה כיום, כשהמשלוח יצא ליעדו תוך הקפדה על רמות גבוהות של איכות המוצר, אבטחתו ועמידה בלוח זמנים קשוח במיוחד. אנו ערוכים כיום למשלוח של מאות ואפילו אלפי ק״ג של קנאביס רפוי במידה ונתבקש״.

 

בתמונה (מימין): איריס ממן, סמנכ״ל מכירות ושיווק בממן מסופי מטען, ארז שוורץ, מנהל תחום פארמה בחברת ICL, אורון טאוסיג, מנכ״ל ממן מסופי מטען וחגי הילמן, בעלי חברת BOL. צילום: שי חיימוב מפורום IPL