יום עיון מבוקר טמפרטורה בנמל אשדוד

עשרות לקוחות מתחומי הפארמה, המזון והתוצרת החקלאית קיימו סיור לימודי ונחשפו לתהליכים השונים לאורך ההובלה מבוקרת הטמפרטורה. המפגש ביוזמת פורום לשילוח מבוקר טמפרטורה של "PORT2PORT", בשילוב חברת נמל אשדוד, MSC ישראל וחברת השילוח ICL


12:59 ,05.03.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול (ג') נערך בנמל אשדוד סיור מקצועי לחברי פורום שילוח מבוקר טמפרטורה, המתקיים  ביוזמת "PORT2PORT". בסיור השתתפו כ-70 איש, ביניהם נציגי חברות מתחומי הפארמה, המזון והחקלאות, כמו גם נותני השירותים הלוגיסטיים לענפים אלה.

 

את יום העיון הנחה מנכ"ל חברת השילוח ICL ערן תמיר, שסקר את תפקידו של המשלח בכל אחת מנקודות הממשק. תמיר הסביר את ההתייחסות השונה לסוגי המוצרים מבוקרי הטמפרטורה ואת הקפדה הנדרשת לכל אחד מטווחי הטמפרטורה הקיימים. 

 

את היום פתחה מנהלת השיווק של נמל אשדוד אפרת כהן, שסקרה את המגמות בתחום ההובלה הימית במכולות קירור, נמלים מובילים וסטטיסטיקות של מוצא ויעד של מכולות אלו. כהן ציינה את החשיבות שרואה חברת נמל אשדוד בלקוחות שהגיעו לסיור.

 

בהמשך סקר רמ"ח מכולות של הנמל יהודה נניקאשוילי את הערכות התשתיתית בגשרי קירור, שהתבצעו בנמל אשדוד בשנים האחרונות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. נניקאשוילי סקר את פעילות הנמל ואת הדגשים החשובים להבטחת השרשרת מבוקרת הטמפרטורה לכל אורכה בנמל.

 

מנהלת מחלקת קירורים של חברת MSC ישראל ליאורה פז סיפרה על תהליכי העבודה הנדרשים מחברת הספנות בכדי לעמוד בציפיות הלקוחות. נציג חברת נפטון עמי מהטוס הסביר על מכולות הקירור והכנתם לשילוח.

 

במהלך היום הציג שלומי זית מחברת BT9 מערכת חדשנית לניטור טמפרטורה בזמן אמת. סמנכ"ל חברת Starcom משה שטאובר הציג מערכת לניטור מכולות בזמן אמת, לצרכי מיגון וניהול טווחי טמפרטורה.

 

המשתתפים ביקרו במרכז המבקרים של הנמל וכן ביצוע סיור רכוב, שכלל צפייה בעמדות הטעינה, הסבר על תהליכי ניתוק וחיבור המכולה לחשמל, צפייה בהעמסת מכולות ופריקתן, ובתהליכים להבטחת טיפול נכון במכולות ומניעת תקלות.

 

האירוע נערך בחסות חברת נמל אשדוד, חברת הספנות MSC וחברת השילוח והלוגיסטיקה ICL. הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה הוקם ביוזמת "PORT2PORT" ומנוהל על ידי שי חיימוב.

 

חברות ואירגונים הפועלים בתחום מוזמנים  להצרף לפורום, ללא תשלום, באמצעות מילוי הפרטים בטופס ההרשמה – לקישור לחץ כאן

 


 

לצפייה במצגת של BT9 - לחצ/י כאן
לצפייה במצגת של Starcom Systems - לחצ/י כאן