חברת Transworld ערכה לעובדיה קורס בנושא טיפול במשלוחי פארמה

התכנים שהועברו על ידי סוויספורט ופורום IPL נבנו בשיתוף עם חברות התרופות, תוך שימת דגש על צרכי הלקוחות, דרישות הרגולציה, ניהול הסיכונים ופתרון בעיות


12:59 ,09.08.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Transworld ערכה אתמול (ב') קורס ייעודי, כחלק מהכשרת צוות העובדים בחברה המטפלים במשלוחי פארמה המשונעים באוויר. התכנים שהועברו בקורס נבנו בשיתוף עם חברות התרופות, תוך שימת דגש על צרכי הלקוחות, דרישות הרגולציה, ניהול הסיכונים ופתרון בעיות בתהליכי היצוא והיבוא. כמו כן, הושם דגש על הפעולות שהינן באחריות המשלח וכיצד יש לבצען בצורה מיטבית.

 

הקורס הועבר על ידי סוויספורט ופורום IPL (Israel Pharma Logistics) ומטרתו היכרות עם התהליכים הייחודיים ודרישות הרגולציה למשלוחים אוויריים מבוקרי טמפרטורה. בקורס השתתפו נציגי החברה ממחלקות התפעול והמסחר והוא הועבר על ידי אילן ביטון, סמנכ"ל תפעול שירות וביטחון בסוויספורט, אשר הינו בעל ניסיון רב בתחום ומשמש כמדריך בכיר בארגון IATA.

 

אייל ארמון, דירקטור לקוחות גלובליים ותחום שילוח אווירי ב-Transworld, מסר כי "בשם הנהלת החברה ועובדיה, אני רוצה להודות למארגני הקורס. היום נוהל בצורה מצוינת והתכנים היו מקצועיים ורלוונטיים לפרקטיקה היומיומית. אני בטוח שיום זה העניק כלים שיוסיפו להתמחות שלנו ולשיפור השירות ללקוחותינו".

 

חברת Transworld נוסדה בשנת 1932 והיא מעסיקה כ-120 עובדים. החברה משמשת כנציגתה הבלעדית בישראל של חברתExpeditors  למעלה מ-20 שנה.