הדרכת GDP - Good Distribution Practice

בתאריך 11 בפברואר, יערך בבית לשכת המסחר ת"א, יום עיון שיכלול הדרכה בנושא ה- GDP. את ההדרכה יעבירו מיטב אנשי המקצוע מתעשיית הפארמה ונציגי חברות הלוגיסטיקה הגדולות והמתמחות בשילוח מבוקר טמפרטורה לתעשיית הפארמה


08:59 ,12.01.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

רשויות הבריאות ותעשיית הפארמה מקפידים על איכותם של תכשירים רפואיים במהלך תהליך הייצור. הקפדה זו נשמרת גם מעבר לתהליך הייצור, כלומר, במהלך אחסונם והפצתם לאורך השרשרת הלוגיסטית. פעולות אלו נעשות הן בכדי להבטיח את איכות המוצרים והן על – מנת להגן מפני זיופים.

 

שמירה על תנאי הפצה נאותים (GDP) נועדה להבטיח תרופות בטוחות ויעילות למטופלים ומחייבת את ספקי השירות הלוגיסטיים להיערך בהתאם  ולהכיר את התקנות העדכניות בנושא זה.

 

על רקע זה ובמסגרת פעילות הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה הפועל ביוזמת PORT2PORT, ייערך יום עיון שיכלול הדרכה בנושא ה- GDP. את ההדרכה יעבירו מיטב אנשי המקצוע מתעשיית הפארמה ונציגי חברות הלוגיסטיקה הגדולות והמתמחות בשילוח מבוקר טמפרטורה לתעשיית הפארמה.

 

יום העיון ייערך ב- 11 בפברואר, בבית לשכת המסחר ת"א, רח' החשמונאים 84, קומה 1, תל אביב

 

ההדרכה תכלול לימוד של עקרונות ה – GDP וכיצד ליישמם, דרישות רגולטוריות בשינוע תרופות, שמירה על איכות המוצר לאורך שרשרת ההפצה, הבנת צרכי הלקוחות בתחום ועוד. ההדרכה נערכת בשיתוף עם חברות מובילות ומיועדת לספקי שירות העוסקים בשילוח מבוקר טמפרטורה, ולאנשי לוגיסטיקה והבטחת איכות בחברות התרופות.

 

מפגש זה יהווה פתיח לסדרה של הדרכות להכשרת אנשי הלוגיסטיקה העוסקים בתחום ולהסמכתם.

 

 

להלן סדר היום:

 

8:00 – 9:00 התכנסות ודברי פתיחה: אמיר שני יו״ר ארגון הגג של סוכני המכס

9:00 GDP – הסבר הסעיפים המרכזיים, משמעויות ויישומם בפועל: יסמין באזוב, מנהלת הבטחת איכות, חברת נובולוג

10:30 שילוח תרופות בראיית הלקוח: בלה מנשרוב, Global Biological Shipping Sector Leader, טבע תעשיות פרמצבטיות.

11:15 הפסקה

11:30 שילוח מבוקר טמפרטורה - "השפה החדשה" ויישומה בפעילות השוטפת: יעל בונה, מנהלת תחום פארמה, חברת K+N

12:15 שינוע תרופות בצורה בטוחה ואמינה – דגשים, התראות, ממה להימנע ועל מה להקפיד: עירן קוסובר, סמנכ"ל תפעול, ממ"ן מסוף מטענים

12:45  דברי סיכום וחלוקת תעודות

13:15 ארוחת צהריים קלה

 

עלות למשתתף 390 ₪ + מע”מ. מספר המקומות מוגבל.

 

להרשמה לחצ/י כאן

 

הדרכות וסיורים נוספים לחברי הפורום ייערכו בשיתוף חברות ספנות, חברות תעופה ולוגיסטיקה מובילות, ויאפשרו היכרות מעמיקה עם התהליכים הייחודיים בכל אחד מהתחומים.