בלב המסוף האווירי

הסתיים בהצלחה סיור במסוף ממן ובמתחם התפעול של FedEx, בהשתתפות כ- 30 נציגים ממגזר הפארמה שזכו לראות מקרוב את פעילות המסוף האווירי ונחשפו לאמצעי הטסה מבוקרי טמפרטורה. הסיור נערך ביוזמת הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה


13:34 ,28.01.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת פעילות הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה נערך הבוקר סיור במסוף המטען האווירי של חברת ממן ובמתחם היצוא והתפעול של חברת בלדרות האקספרס FedEx בנתב”ג. בסיור לקחו חלק כ- 30 אורחים ממגזר הפארמה שגילו ענין רב בפעילות מסוף המטענים עם רגע הגעת המטען, כמו גם בפתרונות חדשניים להטסת מטענים מבוקרי טמפרטורה.

 

הסיור הבוקר, אשר התמקד באמצעי הטסה מבוקרי טמפרטורה וכן בהיכרות עם עבודת חברות הבלדרות, החל בסקירה מקיפה של פעילות המסוף - סקירה אותה העביר סמנכ"ל התפעול בממן עירן קוסובר. לאורך כל הסקירה הבהיר קוסובר את החשיבות למזער תקלות למינימום האפשרי - אתגר משותף לבעל המטען, למשלח ולמסוף המטענים האווירי.

 

לאחריו סקר רון מלניק מחברת FedEx אקספרס ישראל את האתגרים של הספקים הלוגיסטיים בכל הקשור בשינוע מבוקר טמפרטורה. מלניק שם את הדגשים להם יש לשים לב בכל אחת מהחוליות לאורך השרשרת וסיפק מגוון עצות מעשיות בכל הקשור בעבודה מול הספק

 

לאחר שלב הסקירות החל הסיור בממן, עם דגש על מחסן פארמה ואמצעי הטסה, ולאחריו נערך סיור במתחם היצוא והתפעול של FedEx שם נערכה סקירה על פתרונות אריזה יעודיים לתעשיית הפארמה וסיור במטוס המטען של FedEx.

 

הסיור הסתיים בארוחת צהרים מפנקת.

 

הארוע נערך בחסות מסוף ממן וחברת FedEx אקספרס ישראל וביוזמת הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה המנוהל על ידי PORT2PORT.

 

נציין כי חברות וארגונים הפועלים בתחום מוזמנות להצטרף לפורום, ללא תשלום. זאת באמצעות מילוי הפרטים בטופס ההרשמה - לקישור לטופס הצטרפות לחצ/י כאן.