TNT חונכת מתחם ייעודי למגזר הבריאות באירופה

המרכז החדש ששוכן בהירלן, הולנד, ישרת 16 אלף בתי חולים ומרפאות באירופה ומסוגל לשנע ציוד ליעדו עד ליום המחרת


13:22 ,30.03.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת משלוחי האקספרס TNT חונכת היום (ב') בהולנד מרכז שינוע בינלאומי לציוד רפואי.

 

המרכז החדש ישרת כ-16 אלף בתי חולים ומרפאות הפועלים באירופה. רוב הציוד הנשלח בדרך זו מיועד לניתוחים ולהליכים דחופים, כמו קוצבי לב, ברכיים מלאכותיות ומוצרים כירורגיים נוספים. במסגרת המערך החדש הציוד יגיע ליעדו עד ליום המחרת

 

המתקן יוקם בעיר הירלן (Heerlen) והוא יתפרש על שטח של 2,000 מ"ר ושוכן בקרבת מרכזי ההפצה של כ-80 יצרנים גדולים של ציוד רפואי. המרכז יפעל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ויאחד משלוחי טכנולוגיה רפואית מחברות רב-לאומיות, כמו גם מעסקים קטנים ובינוניים.

 

מרכז השינוע החדש מחובר לרשת הנתיבים היבשתיים והאוויריים של TNT באמצעות מרכזיה של החברה בדוייבן (Duiven) שבהולנד ובליאז בבלגיה. כמו כן, מפעילה TNT שירות יבשתי ישיר בין הירלן לכמה מדינות אירופאיות, בהן צרפת, ספרד, גרמניה, איטליה, שוויץ ובריטניה. שירות ישיר זה מייעל אף יותר את מערך המשלוחים, הודות להפחתת מספר תחנות הפריקה והטעינה.

 

מלבד ייעול בשילוח הציוד, השירות החדש ימנע מצב של חוסרי ציוד חירום בבתי החולים, יוזיל עלויות משלוחי החירום ויאפשר תכנון משופר של שינוע ואחסנה לשעת חירום. לקוחות הטכנולוגיה הרפואית בדרום הולנד ובאזורים סמוכים בבלגיה ובגרמניה ייהנו משעות איסוף מאוחרות יותר ומגמישות נוספת שתאפשר להם למלא הזמנות מבתי חולים.

 

מנכ"ל TNT במדינות בנלוקס אריק אוליי: "ענף שירותי הבריאות הוא אחד המגזרים החשובים ביותר ל-TNT, כפי שניתן ללמוד מאסטרטגיה שגיבשה החברה. TNT מציעה גם שירותים ייעודיים שונים לשינוע גלובלי ומקומי של מוצרים פרמצבטיים, תרופות לניבויים ודוגמאות ביולוגיות. המתקן החדש יסייע במילוי הביקוש הגובר מיצרני ההתקנים והציוד הרפואי, גדולים וקטנים כאחד, הזקוקים לפתרון שינוע אמין שישרת את בתי החולים באירופה".