גג הבניין בפארק העסקים איירפורט סיטי ששטחו 1,650 מ' רוצף כולו בלוגו החברה. היקף ההשקעה בפרוייקט 100,000 שקל
חברת DHL ישראל, המתמחה בשילוח אקספרס ולוגיסטיקה, מקימה את שלט הפרסום הגדול ביותר בישראל - לוגו החברה יתנוסס על גג בניין החברה החדש בפארק העסקים "איירפורט סיטי", הסמוך לנתב"ג. גג הבניין ששטחו 1,650 מטר רוצף כולו בלוגו חברת DHL. היקף ההשקעה בהקמת השלט עומד על 100,000 שקל.
לדברי דוד בונדי, מנכ"ל DHL, מיתוג גג הבניין נעשה על מנת להגביר את חשיפת המותג ולהשלים באופן סינרגי את מהלך המיתוג שביצעה לאחרונה DHL העולמית במסגרתו השיקה מדים חדשים לבלדריה ב-200 מדינות בו זמנית. "אסטרטגיית הפרסום של DHL מעודדת ערוצים יצירתיים להבלטת חזות החברה ומסריה. ברוח זו, שיתפה DHL פעולה בסרטו האחרון של טום קרוז "משימה בלתי אפשרית 3". כאן בארץ החלטנו לבחור בערוץ מדיה יוצא דופן המכונה בעולם 'החזית החמישית' ואשר יתרום להבלטת DHL לאורך זמן".
DHL תעבור למשכנה החדש ב"איירפורט סיטי" בראשית חודש ספטמבר. המבנה, בנוסף למשרדים, יכיל גם מרכז מיון ארצי משוכלל. הבניין ישתרע על שטח של 7,500 מ"ר.
לוגו חברת DHL יתנוסס על גג בניינה החדש
גג הבניין בפארק העסקים איירפורט סיטי ששטחו 1,650 מ' רוצף כולו בלוגו החברה. היקף ההשקעה בפרוייקט 100,000 שקל
00:00 ,02.08.2006
עשוי לעניין אותך

בלעדי: מצלמות האבטחה של נמל חיפה תיעדו נחיתת קטיושה
נחתם הסכם עבודה חדש בתחום המכולות בחברת נמל אשדוד
משרד התחבורה אישר יציאת משאיות מנמל חיפה לירדן

הקבינט החברתי-כלכלי שמע דיווח על מצב נמל חיפה
נמל אשדוד לא יפעל בשבתות למרות מצב החירום
הממשלה אישרה הסדר תשלום שכר באזור הצפון ופיצוי בשל נזק עקיף - העסקים בצפון מתנגדים