כסלו שילחה הביתנים של המציגים הישראלים בתערוכות צעצועים ונייר בגרמניה

"הנוכחות של עובדים מחברת כסלו, בזמן התערוכות ובפירוק, תרמו לשביעות רצון הלקוחות בכל נושא האדמיניסטרציה והשרות", אמרה ענת מי-פז, מנהלת מחלקת תערוכות בכסלו


00:00 ,01.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
"הנוכחות של עובדים מחברת כסלו, בזמן התערוכות ובפירוק, תרמו לשביעות רצון הלקוחות בכל נושא האדמיניסטרציה והשרות", אמרה ענת מי-פז, מנהלת מחלקת תערוכות בכסלו

בתחילת חודש פברואר 2004 התקיימה בעיר נירנברג שבגרמניה תערוכת הצעצועים Toy-Fair Nuremberg, שהיא תערוכת צעצועים מהגדולות בעולם. בתערוכה זו הציגו עשרות מציגים ישראליים וישראלים רבים אף ביקרו בתערוכה זו. חברת השילוח כסלו שילחה את כל המציגים הישראליים, ושינעה בקונסול משותף את המטענים דרך הים.

"להמכלה מסוג כזה מספר יתרונות והבולטים מביניהם הינם העלות הנמוכה למציג הישראלי וכן הביטחון שהמטען של הלקוח עוזב את הארץ במכולה מסודרת ומאורגנת שיוצאת מנמל חיפה ומגיעה הישר למחסני התערוכה לפרוק, אחסון והעברה לביתן ביום המבוקש, לפי הוראות המציג", אמרה ענת מי-פז, מנהלת מחלקת תערוכות בכסלו.

את הלקוחות בנירנברג ליוותה ענת מי-פז במהלך התערוכה ונכחה בימי הפירוק וההרכבה של התערוכה. הלקוחות קיבלו את המטען בימי ההרכבה, איחסנו אריזות ריקות במהלך התערוכה והעבירו את המטען בסיום התערוכה לאחסון נוסף עד התערוכה הבאה, או החזירו אותו לארץ. "הלקוחות הביעו הערכה ותודה הן על השרות והן על המחיר", הוסיפה מי-פז.

עוד נמסר כי במקביל נערכה תערוכה נוספת בפרנקפורט Christmas World & Paper World. "לקוחות כסלו ששינעו את המטען לתערוכות אלו, זכו ממחיר אטרקטיבי שכן "שידכנו" בין מספר מציגים והמכלנו עבורם את המטענים. כמו כן, הנוכחות של חברת כסלו, בזמן התערוכות ובפירוק, תרמו לשביעות רצון הלקוחות בכל נושא האדמיניסטרציה והשרות" סיכמה מי-פז.