כסלו: גידול של 31% בפעילות לעומת 2006

החברה שינעה כ-200 אלף טון מתורכיה לרשות הפלסטינית ואף חתמה על הסכם שת"פ רחב עם הסהר האדום וממשלת תורכיה. במהלך אוקטובר יצאו כלל עובדי החברה לחופשה במרמריס


00:00 ,31.10.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה שינעה כ-200 אלף טון מתורכיה לרשות הפלסטינית ואף חתמה על הסכם שת"פ רחב עם הסהר האדום וממשלת תורכיה. במהלך אוקטובר יצאו כלל עובדי החברה לחופשה במרמריס
 
מחברת כסלו נמסר כי בתשעת החודשים הראשונים של 2007 גדלה הפעילות ביחס ל-2006 ב-31%. מנכ"ל החברה, צביקה גרינברג, הוסיף וציין כי חברת כסלו מציגה בתקופה האחרונה גידול מרשים בפעילות וכי בשנת 2006 גדלה פעילות החברה ב-23% ביחס לשנת 2005,
 
במסגרת זו ביצעה החברה מספר פרוייקטים גדולים כאשר המרכזי בהם היה שינוע וטיפול של כ-200 אלף טון מתורכיה לרשות הפלסטינית – מדלת לדלת - כאשר פעילות זו דרשה ריכוז מאמץ וידע נרחב. חלק מהמטענים שונעו דרך היבשה מתורכיה דרך סוריה, ירדן וגשר אלנבי בכ-70 טריילרים ושאר המטענים בכ-1,200 מכולות מנמל מרסין ואיזמיר.
 
חברת כסלו ציינה כי לאחרונה נחתם הסכם שת"פ רחב עם הסהר האדום וממשלת תורכיה, ובימים אלו ממשיכה החברה לטפל במטענים נוספים הנשלחים כתרומה לרשות הפלסטינית.
 
מחברת כסלו נמסר כי כי הגידול הרב ביותר בפעילות נרשם בתחום ההובלה הימית כאשר השווקים המרכזיים הם המזרח הרחוק, איטליה, בלגיה, הולנד וגרמניה.
 
מהחברה ביקשו להוסיף כי במהלך חודש אוקטובר יצאו עובדי כסלו כמדי שנה לטיול גיבוש. השנה נסעו העובדים בראשות המנכ"ל למרמריס שבתורכיה לחופשה שכללה פעילויות שונות שנמשכו לאורך סוף השבוע וכללו סיור בשווקים, טיול ג'יפים, פעילויות ספורט, שייט ביאכטה, ביקור במועדוני לילה ועוד. כמו כן נהנו עובדי החברה מקצת מנוחה והתרגעות בספא המלון שכלל מסאז'ים, סאונה וחמאם טורקי.
 
מנכ"ל חברת כסלו מר צביקה גרינברג מסר כי "פעילויות הגיבוש והנופש ימשיכו להיות אחד המוטיבים המרכזיים בחברה, ועד סוף השנה צפויים להיות אירועים נוספים שונים ומגוונים. מנהג ונוהג זה הוא הבעת אמון והערכה לעובדי החברה".