כנס אינטרנשיונל מינתה את קבוצת עמית למשלח הרשמי של תערוכות וקונגרסים באירופה

קבוצת עמית מונתה כמשלח הרשמי של התערוכות וקונגרסים שיערכו בשנת 2003 באירופה ובטורקיה, המאורגנות על ידי חברת כנס אינטרנשיונל – המתמחה בארגון תערוכות בינלאומיות ברחבי העולם. במסגרת המינוי, מחלקת התערוכות אחראית לניהול הלוגיסטי הכולל של התערוכה


00:00 ,11.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי קבוצת עמית מונתה כמשלח הרשמי של התערוכות וקונגרסים שיערכו בשנת 2003 באירופה ובטורקיה, המאורגנות על ידי חברת כנס אינטרנשיונל – המתמחה בארגון תערוכות בינלאומיות ברחבי העולם. במסגרת המינוי, מחלקת התערוכות אחראית לניהול הלוגיסטי הכולל של התערוכה כגון: שינוע המטענים מרחבי העולם לתערוכה, טיפול בהליכי המכס המקומיים, הכנסת המטענים לביתנים בתערוכה ושינוע המטענים חזרה לארצות המקור.

הקונגרס הקרוב, Glaucoma Symposium, יערך בין ה- 19 עד 22 למרץ בברצלונה ובעקבותיו מטופלים, בנוסף ובמקביל, 17 תערוכות וקונגרסים נוספים באירופה.

מקבוצת עמית נמסר כי המינוי בוצע בעקבות ניסיונה הבלעדי בארץ של מחלקת התערוכות בניהול לוגיסטי של תערוכות בינלאומיות וניסיון רב שנים של קבוצת עמית בשינוע מטענים בינלאומיים בין מדינות.

אודות קבוצת עמית :
קבוצת "עמית" נמנית על החברות המובילות במתן שירותים לוגיסטיים לסחר חוץ (יבוא ויצוא). הקבוצה מציעה את כל מגוון השירותים ליצואן וליבואן : שירותי עמילות מכס, תובלה בינלאומית - באוויר, בים וביבשה, בלדרות בינלאומית, ביטוח ימי ואווירי בשילוב עם מערכות נתונים מתקדמות וממשק אינטראקטיבי באתר החברה באינטרנט.
מחלקת התערוכות של קבוצת עמית חברה בארגון הבינלאומי של משלחים המתמחים בשילוח לתערוכות, IELA (International Exhibition Logistics Associates), ומקושרים לנציגים בכל העולם, המבטיח שירות מקצועי סביב העולם. חברי הארגון הם היחידים בעלי אישור כניסה לשטחי התערוכה עם הטובין. יו"ר IELA – הינו מר רון בארי – מנכ"ל משותף בקבוצת עמית. החל משנת 1999 חב' עמית מונתה למשלח הרשמי של מרכז הירידים והקונגרסים בישראל (גני התערוכה בתל אביב), מוזיאון ישראל, מוזיאון ארץ ישראל.