יצרנית הרכב BMW העניקה תעודת הערכה לחברת השילוח Schenker

בהודעה לעתונות שפירסמה חברת השילוח Schenker Inc. ב- 11 באוקטובר 2002, הודיעה החברה כי התכבדה בקבלת תעודת הוקרת תודה על ידי יצרנית הרכב BMW Manufacturing Corp


00:00 ,16.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפירסמה חברת השילוח Schenker Inc. ב- 11 באוקטובר 2002, הודיעה החברה כי התכבדה בקבלת תעודת הוקרת תודה על ידי יצרנית הרכב BMW Manufacturing Corp.

נשיא חברת Schenker, מר Patrick Moebel וחשב החברה מר Nicholas Ciaccio, קיבלו את התעודה על תרומה משמעותית למחלקת הלקוחות של BMW ולפעילותה הכללית ב- Spartanburg שבדרום קרוליינה, ארה"ב. נשיא החברה הוסיף : "אנו גאים בשיתוף הפעולה הקיים עם חברת BMW ואנו מעריכים את הוקרת התודה שלהם על המאמצים הרבים שמשקיעה חברת Schenker וצוות עובדיה".

מנהל מחלקת הלקוחות בחברת BMW, מר Donnie Bailey Barnes, הסביר כי חברת Schenker הפכה להיות חלק אינטגרלי מהצוות התפעולי של החברה בתרומתה להצלחתה הכללית של BMW Manufacturing.

עם מחזור מכירות שנתי של 6.1 מיליארד יורו ו- 32,000 עובדים ב- 1000 משרדים ברחבי העולם, חברת Schenker הינה אחת החברות המובילות בעולם בתחום שרותי לוגיסטיקה משולבים, שינוע מטענים ביבשה בים ובאויר. חברת Schenker היא גם המשלח הבינלאומי הרשמי של המשלחת האמריקאית לתחרויות האולימפיות עד לשנת 2004.

חברת Schenker מיוצגת בישראל על ידי חברת אוריין בע"מ.