ילדי עובדי "TNT" מציירים למען הרעבים בעולם

צובעים את העולם" הוא שמה של תערוכת ציורים בינלאומית של ילדי עובדי "TNTאקספרס" שמטרתה הגדלת המודעות לפרוייקט האכלת רעבים בעולם המשותף לארגון המזון העולמי של האו"ם WFP ולקונצרן שיגור האקספרס TNT


00:00 ,08.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

צובעים את העולם" הוא שמה של תערוכת ציורים בינלאומית של ילדי עובדי "TNT אקספרס" שמטרתה הגדלת המודעות לפרוייקט האכלת רעבים בעולם המשותף לארגון המזון העולמי של האו"ם WFPולקונצרן שיגור האקספרס TNT
 
בימים אלה נערכת במשרדי חברת שיגור האקספרס "TNT ישראל" בלוד תערוכה של ציורי ילדים. ייחודה של תערוכה זו היא שכל הציורים הם פרי ידם של ילדי עובדי החברה. ציורי הילדים הם חלק מפרוייקט "צובעים את העולם" – תחרות ציורים בינלאומית של כלל ילדי עובדי קונצרן שיגור האקספרס "TNT" שמטרתה העלאת המודעות בקרב עובדי החברה בפרט ובכל העולם בכלל לפרוייקט האכלת הרעבים בעולם.
 
פרוייקט זה הוא פרי יוזמה של ארגון המזון של האו"ם WFP (בשמו המלא: WORLD FOOD PROGRAM) ונערך בשיתוף עם "TNTאקספרס" המעניקה חסות לפרוייקט בהיקף של כ 5 מיליון אירו בשנה. נושא הציורים הוא בית ספר ומזון וקשור לתוכניות המזון העולמית ובעיית הרעב.
 
הציורים הזוכים בתחרות בישראל ישלחו לחו"ל לתערוכה העולמית לציורי הילדים של "TNT" שתערך בהולנד ותכלול ציורים של ילדי עובדי החברה מכ- 200 מדינות ברחבי העולם. פרסי הזכיה על הציורים הטובים ביותר יתרמו לאחד מבתי הספר הנמצאים במסגרת המדינות להן ניתן סיוע בינהן: קמבודיה, גמביה, מלאווי, טנזניה וניקרגואה. העבודות המצטיינות ישולבו בפרסומים העולמיים של החברה לרבות לוחות שנה, אתר אינטרנט וחומר פירסומי מגוון.
 
שמות הזוכים: בקטגוריית גיל 6-4 הזוכה נוי רביבו, בקטגוריית גיל 8-6 הזוכה יואב כץ, בקטגוריית גיל 11-9 הזוכה רעות סיני.