טרנסכלל: פעילות שיא מול המכס בחודש יולי

החברה ציינה שיא של כל הזמנים עם למעלה מ-15,000 רשימונים בחודש יולי בלבד. בימים אלה נמצאת בישראל בכירה מחברת UTi העולמית על מנת לסייע בהשלמת תהליכי המיזוג (closing) עם ניולוג ו-UTi


00:00 ,08.08.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה ציינה שיא של כל הזמנים עם למעלה מ-15,000 רשימונים בחודש יולי בלבד. בימים אלה נמצאת בישראל בכירה מחברת UTi העולמית על מנת לסייע בהשלמת תהליכי המיזוג (closing) עם ניולוג ו-UTi
 
חברת טרנסכלל ציינה לאחרונה שיא של כל הזמנים במסגרת פעילותה מול המכס ביבוא וביצוא, פעילות שהתבטאה בשבירת שיא מבחינת מספר הרשימונים האלקטרוניים בהיקף שעלה על 15,000 רשימונים בחודש יולי בלבד.
 
שלמה שרון, משנה למנכ"ל חברת טרנסכלל, ציין כי מדובר בשיא של כל הזמנים של טרנסכלל והוסיף ואמר כי מדובר בנתונים מעודדים לקראת תהליך המיזוג עם חברת ניולוג והעברת השליטה לידי חברת Uti Worldwideהעולמית.
 
בהקשר זה ציין מר שלמה שרון כי לאחרונה הגיעה לישראל סגנית הנשיא לענייני מיזוגים בינ"ל בחברת Utiהעולמית, הגברת סו-אלן רואו (Suellen Row), כדי לסייע ב-closing, השלמת ההליכים הדרושים לצורך העסקה המשולשת בין טרנסכלל, ניולוג וחברת Uti אשר תושלם קרוב לוודאי לקראת סוף חודש זה.
 
כזכור, הממונה על ההגבלים העסקיים נתנה את אישורה לעיסקה המשולשת.
 
כידוע, בחודש אפריל האחרון נחתם הסכם משולש בין ענקית הלוגיסטיקה UTi Worldwide לבין החברות טרנסכלל וניולוג במסגרתו תוקם חברה ממוזגת חדשה, חברת UTi לוגיסטיקה ישראל בע"מ.
 
הסכם המיזוג כולל למעשה שני שלבים טכניים שיבוצעו, הלכה למעשה, בו זמנית. בשלב הראשון סוכם בין חברת UTi Worldwide וחברת צים על מיזוג הפעילות של החברות UTi ישראל (לשעבר אילת אוברסיז) שבבעלות UTi וניולוג שבבעלות צים. החברה הממוזגת תפעל תחת המותג המסחרי UTi ישראל, כאשר UTi תחזיק בכ-75% ממניות החברה ואילו צים תחזיק ב-25%. בשלב השני תרכוש החברה החדשה, UTi ישראל, את מלוא הפעילות של חברת טרנסכלל בתחום עמילות המכס והשילוח הבינלאומי, תמורת סך שלא יפחת מ-34 מיליון דולר ולא יעלה על 37.5 מיליון דולר.
 
על פי הסיכום, מוטי פרידמן, המנכ"ל ובעל המניות העיקרי בחברת טרנסכלל, ישמש כמנכ"ל החברה הממוזגת. סגן יו"ר חברת צים, הד"ר יורם זבה, נבחר ליו"ר הדירקטוריון של חברת UTiישראל ואילו שלמה שרון, ששימש כסגן יו"ר טרנסכלל, ימונה לסגן יו"ר חברת UTi לוגיסטיקה ישראל בע"מ.