טרנסכלל סחר מגבירה את פעילותה במתן שרותי שטעון מירדן לארה"ב ואירופה

חברת טרנסכלל סחר הגבירה לאחרונה את מתן שירותיה למספר רב של חברות הזקוקות לשירותי שטעון מירדן לארה"ב ולאירופה בים ובאוויר. על פי ההודעה, לטרנסכלל סחר פעילות ענפה בסחר ובשטעונים מירדן וזאת באמצעות סניף טרנסכלל סחר במעבר הירדן שהיה בין הראשונים שהוקמו במעבר


00:00 ,11.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת טרנסכלל סחר הגבירה לאחרונה את מתן שירותיה למספר רב של חברות הזקוקות לשירותי שטעון מירדן לארה"ב ולאירופה בים ובאוויר. על פי ההודעה, לטרנסכלל סחר פעילות ענפה בסחר ובשטעונים מירדן וזאת באמצעות סניף טרנסכלל סחר במעבר הירדן שהיה בין הראשונים שהוקמו במעבר ומעסיק 3 עובדים במשרה מלאה.

לאחרונה מורגשת פעילות ערה במיוחד במה שקשור למשלוחי שטעון אוויריים מירדן דרך נתב"ג לארה"ב. מחברת טרנסכלל סחר נמסר בנוסף כי החברה קשורה לחברות שילוח והובלה ירדניות אמינות, בעלות ציי משאיות חדישות וכמו כן עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם נציגותBAX GLOBAL בירדן, סניף של רשת אמריקנית רב לאומית עליה נמנית גם טרנסכלל סחר.

להלן תמונות מפרוייקטים מיוחדים שחברת טרנסכלל לקחה בהם חלק :

שירותים למוזיאון ישראל
טרנסכלל סחר מגבירה את פעילותה במתן שרותי שטעון מירדן לארה"ב ואירופה
תמונה של מודיליאני בשווי 5 מיליון דולר הועברה ממוזיאון ישראל למוזיאון עמית בפריס. מטרנסכלל נמסר כי זוהי סנונית ראשונה בשיתוף הפעולה בין טרנסכלל למוזיאון ישראל.


שירותים למוזיאון השריון בלטרון
טרנסכלל סחר מגבירה את פעילותה במתן שרותי שטעון מירדן לארה"ב ואירופה
טרנסכלל החלה לספק שירותי שילוח לטנקים עתיקים המהווים פריטי אספנות. ההובלה הראשונה הינה טנק PANZER גרמני משנת 1945.