טרנסכלל חתמה על הסכם עם UTI ומשפרת הרווחיות

לחברת טרנסכלל היו אתמול שתי בשורות. הראשונה, ב- 23 ליולי היא חתמה על הסכם סוכנות סופי ומחייב עם חברת Uti Eilat Overseas Ltd (חברה מקבוצת UTI). הבשורה השניה היתה שיפור מרשים ברווחיות ברבעון השני של 2006


00:00 ,25.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לחברת טרנסכלל היו אתמול שתי בשורות. הראשונה, ב- 23 ליולי היא חתמה על הסכם סוכנות סופי ומחייב עם חברת Uti Eilat Overseas Ltd (חברה מקבוצת UTI). הבשורה השניה היתה שיפור מרשים ברווחיות ברבעון השני של 2006.
 
כפי שפורסם לאחרונה, טרנסכלל ובעל השליטה בה, מרדכי פרידמן, ניהלו בשבועות האחרונים משא ומתן עם חברת UTI – חברת לוגיסטיקה בינלאומית, לקראת חתימת הסכמים בין הצדדים. המו"מ כלל שני מרכיבים: חתימה על הסכם סוכנות בין UTI וטרנסכלל, במסגרת מו"מ להעברת השליטה ממוטי פרידמן ל- UTI. מרכיב נוסף כלל מו"מ למיזוג UTi ישראל ניולוג וטרנסכלל תחת השליטה של UTIהעולמית. כאמור, אתמול דיווחה טרנסכלל על השלמת השלב הראשון לאחר שחתמה על הסכם סוכנות עם UTI.
 
אשר לדוחות הכספיים ולקראת ההגעה לשלב השני בתכנית המתהווה בין UTI וטרנסכלל, דיווחה אמש טרנסכלל לבורסה לניירות ערך כי סך הכנסות החברה וחברות מקבוצתה ממתן שירותים, נטו, במחצית 2006, הסתכם לסך של 48.6 מליון ₪ המהווה עלייה של כ- 15.3%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אגב, ברבעון השני הציגה טרנסכלל גידול של 17.4% בהכנסות נטו, לעומת
 
עוד נמסר כי טרנסכלל השיגה גידול של 31.6% ברווח הנקי במחצית 2006 לעומת התקופה המקבילה אשתקד וגידול של 25.3% ברווח הנקי ברבעון השני.