הקטר, אשר שימש עד כה לתחזוקה של קווי המסילה של רכבת ישראל, הועמס בעזרת שני מנופים של 300 טון על גבי מוביל מיוחד שנסע בליווי משטרתי למטענים חורגים
חברת טרנסוורלד לוגיסטיקה השלימה ביום שלישי האחרון מבצע לוגיסטי מורכב שכלל העברת קטר וציוד נלווה במידות ובמשקל חריגים מישראל לירדן. הקטר, אשר שייך לחברה הצרפתית TSO, הוחכר לטובת רכבת ישראל ושימש עד כה לתחזוקה ולהתקנת קווי מסילה.
המתקן, באורך 30 מטר ובמשקל של 105 טון, הועבר בעזרת רכבת ישראל למתקן הרכבת בנחל צין ושם הועמס בעזרת שני מנופים של 300 טון על גבי מוביל מיוחד מתוצרת חברת Goldhofer. ההובלה בוצעה בשעות הלילה וביום רביעי עברה את מעבר הגבול עקבה ופורקה בשטח ירדן.
לצורך הובלה זו נדרשו תיאומים מיוחדים לאורך כל הדרך החל מנקודת המוצא ועד ליעד הסופי, כולל ליווי משטרתי למטענים חורגים, לרבות במעבר ערבה/ רבין.
מר יואב יוסף, מנהל משרד נהר הירדן של טרנסוורלד לוגיסטיקה, ציין כי "לטרנסוורלד ניסיון רב בשינוע ציוד רכב כבד ומבצע לוגיסטי מורכב שכזה דורש תכנון מפורט ותיאום מדויק מול כל הגורמים המעורבים בהם חברת אלון כהן הובלה, חברת שלב וחברת אבי מנופים".
יוסף ציין כי על העבודה בשטח ניצחו ארז פז, מנהל סניף דרום מנופי אבי, וצחי גוטמן, מנהל מחלקת הובלה מיוחדת בחברת שלב.