טרנסוורלד לוגיסטיקה זוכה באות הוקרה של לשכת המסחר תל אביב

חברת טרנסוורלד לוגיסטיקה זכתה לאות לשכת המסחר בתל אביב על תרומתה למשק הישראלי במשך למעלה מ-70 שנות פעילות. באירוע הוקרה שקיימה הלשכה במעמד שר האוצר בנימין נתניהו הוענקו אותות כבוד למספר חברות לשכה ותיקות על פועלן ותרומתן לפיתוח הכלכלה הישראלית


00:00 ,29.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בטקס במעמד שר האוצר בנימין נתניהו הוענקו אותות הוקרה לחברות הלשכה הוותיקות על תרומתן לפיתוח הכלכלה בישראל

חברת טרנסוורלד לוגיסטיקה, מהוותיקות בחברות השילוח הבינלאומי ועמילות המכס בישראל, זכתה לאות לשכת המסחר בתל אביב על תרומתה למשק הישראלי במשך למעלה מ-70 שנות פעילות. באירוע הוקרה שקיימה הלשכה במעמד שר האוצר בנימין נתניהו הוענקו אותות כבוד למספר חברות לשכה ותיקות על פועלן ותרומתן לפיתוח הכלכלה הישראלית. טרנסוורלד זכתה להיכלל ברשימה המכובדת של חברות הלשכה הוותיקות ביותר (למעלה מ-70 שנה) יחד עם חברות דוגמת בנק המזרחי, כ.צ.ט ויקבי כרמל מזרחי.

טרנסוורלד, שהצטרפה ללשכת המסחר בשנת 1925, הנה חברה פרטית משפחתית המציעה מערך מתקדם של שירותים לוגיסטיים לניהול שרשרת התספוקת. לחברה, שהחלה את דרכה טרם קום המדינה ממשרד עמילות מכס קטן בנמל יפו, 5 משרדים ברחבי הארץ והיא מנוהלת על ידי מר יעקב מור, דור שני למייסדים. החברה הנה נציגתה הבלעדית בישראל של חברת Expeditors International, מחברות השילוח הגדולות בעולם החולשת על פני יותר מ-170 סניפים ברחבי הגלובוס.

"צוות עובדים מיומן ומסור עומד בבסיס ההצלחה שלנו לאורך השנים", אומר יעקב מור מנכ"ל החברה. "ענף הלוגיסטיקה עבר תהפוכות רבות בעשור האחרון עם האצת תהליכי הגלובליזציה וה-Outsourcing. אנו בטרנסוורלד גאים בכך שתמיד הצלחנו לשמור על עצמנו בחזית הטכנולוגיה תוך מינוף הידע והמקצועיות הרבים שנצברו בחברה עם השנים. לכבוד הוא לנו להמשיך ולשרת את גדולי היבואנים והיצואנים במשק, ואנו מחויבים להמשיך ולעשות ככל שנוכל לפיתוח הסחר הבינלאומי לישראל וממנה".

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, מסר כי בין מקבלי האותות מצויים חברות ישראליות מובילות, להן תרומה מוכחת לפיתוח המשק הישראלי. "חברות אלו, יחד עם אלפי חברות אחרות המאוגדות במסגרת הלשכה, היו ועודן הכוח והרוח החיה מאחורי פעילות הלשכה לאורך שנים. הן ידעו לשרוד את הימים הקשים, לעבור את התמורות הכבירות שעבר המשק הישראלי ואת השינויים בכלכלה העולמית. הן מהוות היום סמל ומודל לחברות רבות שקמו בישראל במהלך השנים".