טנק קונטיינרים חדשים לחברת בל-מאר

החברה מדווחת על גידול בולט בפעילות הובלת המזון לאירופה, המזרח הרחוק ודרום אמריקה. עופרה גיא: "החוכמה היא לדעת לשלב את כל הנתונים עם הציוד הפנוי כך שהציוד יעבוד בתפוקה הטובה ביותר"


00:00 ,21.06.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מדווחת על גידול בולט בפעילות הובלת המזון לאירופה, המזרח הרחוק ודרום אמריקה. עופרה גיא: "החוכמה היא לדעת לשלב את כל הנתונים עם הציוד הפנוי כך שהציוד יעבוד בתפוקה הטובה ביותר"
 
עופרה גיא, מנכ"לית חברת Bell Mar, מספרת בראיון עם מגזין Port2port כי החברה מרחיבה כעת את פעילותה ולשם כך רכשה מכולות טנק קונטיינרים (ISO Tank) חדשות אשר יסייעו לה להגדיל את הפעילות בתחום הובלת המזון וחומרי הגלם למזרח הרחוק ולדרום אמריקה.
 
הבום הגדול שמגיע מצד שווקי המזרח הרחוק משפיע על מגזר ההובלה הימי בכל רחבי העולם – בכל הנמלים רואים כיום גידול מדהים בנפח הסחורה ביבוא וביצוא, והדבר אינו פוסח גם על מגזר הטנק-קונטיינרים שנהנה אף הוא מגידול משמעותי בפעילות.
 
"צי המכולות שאנו מתפעלים מסתובב ברחבי העולם ונפח גדול מהפעילות שלנו מוקדש לכימיקלים ומזון. חשוב לציין כי חלק גדול מהטנקים החדשים שרכשנו לאחרונה מיועדים להובלת מזון וזהו פלח שוק שגדל מאוד בקרב החברה שלנו. אנחנו רואים גידול בולט בפעילות הובלת המזון לאירופה, המזרח הרחוק ודרום אמריקה. יש לנו קישורים חזקים גם לדרום אמריקה ולסין מול שותף שאנחנו עובדים מולו", מגלה עופרה.
 
"יותר ויותר אנשים עוברים היום את השדרוג מהובלה בחביות ואריזות קטנות לשינוע במכלים גדולים" היא מציינת, ומדגישה כי מעבר ליתרונות הברורים עבור העוסקים בענף מדובר ביתרון לסביבה מבחינה אקולוגית אשר גם חוסך בכוח אדם תפעולי, וגם, בסופו של דבר חוסך בעלויות.
 
"החוכמה היא לדעת לשלב את כל הנתונים שיש לך ולדעת כיצד לשלב את הציוד הפנוי עם האינפורמציה הזאת ולהפיק מהשניים את המיטב כך שהציוד יעבוד בתפוקה הטובה ביותר, וזהו הבדל מהותי לעומת מכולה רגילה שהולכת מנקודה לנקודה", פורשת עופרה את משנתה המקצועית. "לעשות Re-load בכל נקודת ההגעה היא חלומו הוורוד של כל מתפעל".
 
את הראיון המלא עם עופרה (עופי) גיא ניתן לקרוא במגזין יוני של port2port שיצא לאור בימים אלו.