חטיבת המטענים של איתיחד מתכוננת להפצת חיסון לקורונה

השיקה שירות פארמה חדש והקימה צוות הפצה ייעודי לטיפול בחיסון נגד נגיף Covid-19. מוצר הפארמה החדש PharmaLife יהיה זמין ב-54 תחנות ברשת איתיחד ויתמקד בשערי כניסה מרכזיים


13:04 ,30.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת המטענים של חברת התעופה מאיחוד האמירויות, Etihad Cargo, השיקה שירות פארמה חדש והקימה צוות הפצה ייעודי לטיפול בחיסון נגד נגיף Covid-19 שעשוי – על פי גורמי הבריאות במדינה - לצאת לציבור באיחוד האמירויות הערביות כבר בסוף 2021.

 

החברה השיקה את PharmaLife - מוצר פארמה והלת׳קר ייחודי חדש המחליף את המוצר TempCheck של החברה. מחברת Etihad נמסר כי המוצר ״ישרת את הביקוש העולמי הצפוי לשירותי משלוח מהירים ומאובטחים לקראת חיסון נגד נגיף הקורונה״.

 

אנדרה בלך, ראש התפעול ואספקת השירות בחברת Etihad Cargo, ציין כי ״המגיפה הובילה להערכה מחודשת של השירותים המובילים שלנו בכדי להבטיח שנוכל לתת מענה לדרישות הספציפיות למשלוח כמויות גדולות של מוצרים מבוקשים בטווחי זמן קצרים מאוד. כדי להימנע מלחץ של הרגע האחרון לאחר אישור החיסון, הקמנו כוח אדם ייעודי לחיסוני Covid-19 המורכב מוועדת היגוי וקבוצת עבודה לניהול כל הגורמים הצפויים״.

 

מוצר הפארמה החדש PharmaLife יהיה זמין ב-54 תחנות ברשת איתיחד ויתמקד בשערי כניסה מרכזיים כולל אבו דאבי, ברצלונה, שיקגו, פריז, דובאי, פרנקפורט, היידראבאד, לונדון, מילאנו, מלבורן, מומבאי, שנחאי, סינגפור וסידני.

 

ההיצע של PharmaLife מסומן על ידי שני פתרונות משלוח: מכולות פעילות חכירות גלובליות והיברידיות עם פתרונות PharmaLife Active למוצרים פרימיום, רגישים. פתרונות פסיביים של PharmaLife יספקו את הציוד הנכון ותנאי אחסון נכונים עם שלושה טווחי טמפרטורה ספציפיים (+ 2 ° עד + 25 °, + 2 ° עד + 8 ° ו- + 15 ° עד + 25 °).

 

כחלק מההשקה, בודקת איתיחד קרגו את שיפוצו של מתקן ייעודי לטיפול בתרופות בכדי להכיל קיבולת מוגברת בהאב שלה באבו דאבי.