חברת פרידנזון שירותים לוגיסטיים משיקה את מערכת ה- KPI

מחברת פרידנזון שירותים לוגיסטיים נמסר על השקת מוצר חדש, מערכת ה- KPI (Key Performance Indicators), המהווה שלב נוסף בשדרוג השרות ללקוח. מערכת ה- KPI בוחנת את מימדי הביצוע הנקבעים בין הלקוח לספק, עוקבת בזמן אמת אחר האירועים ומודדת את הצלחת הביצוע מתוך סך הד


00:00 ,08.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת פרידנזון שירותים לוגיסטיים נמסר על השקת מוצר חדש, מערכת ה- KPI
(Key Performance Indicators), המהווה שלב נוסף בשדרוג השרות ללקוח. מערכת ה- KPI בוחנת את מימדי הביצוע הנקבעים בין הלקוח לספק, עוקבת בזמן אמת אחר האירועים ומודדת את הצלחת הביצוע מתוך סך הדרישה.

בנוסף לכך, מציעה החברה ללקוחותיה, ביצוע כנגזרת של תקציב, כלומר, תקציב ההובלה מוגדר במערכת ומשתנה ע"י הפחתת מחיר הפעולות בזמן אמת, ברמה יום יומית. כך יכול המזמין לעקוב ולבקר בכל רגע נתון את מצב התקציב ביחס לביצוע בפועל.

מערכת ה- KPI פועלת כבר במסגרת ההסכם בין חברת פרידנזון לתאגיד המחזור אל"ה. במסגרת הסכם זה מפעילה פרידנזון כ- 20 משאיות העוסקות באיסוף מכלי המשקה מכ- 900 נקודות איסוף ברחבי הארץ.

כזכור, בשנת 2002 השיקה חברת פרידנזון מערכת מידע אינטראקטיבית המבוססת על פרוטוקול תקשורת אלחוטית, במסגרת פרוייקט משותף בין החברות פרידנזון, מוטורולה ישראל ו- SRL מקבוצת נס טכנולוגיות. המערכת מציעה שילוב בין הזמנת הלקוח, חדר הבקרה והשליטה בפרידנזון ובין המשאית בשטח. המערכת פועלת באינטגרציה מלאה בין כל מערכי הארגון ומביאה לשליטה מקסימלית על מערך ההזמנות ושלבי הביצוע בזמן אמת.

חברת פרידנזון שירותים לוגיסטים הינה חברת הובלה ושילוח דומיננטית המפעילה מאות כלי רכב, משאיות, נגררים וציוד ייעודי אחר.