חברת ניולוג תעניק שירותים לוגיסטיים לצוות הישראלי שיתחרה בראלי "פאריס – דקאר"

חברת ניולוג תעניק שירותים לוגיסטיים למשלחת הישראלית שתשתתף במסע הראלי "פאריס – דקאר", שיכללו את העברת הציוד והג'יפים של משתתפי המסע הישראלים. "פאריס – דקאר" יתקיים בינואר 2004, הוא ימשך כ- 19 ימים, תחילתו בעיר פאריז שבצרפת, וסיומו בעיר דקאר בסנגאל


00:00 ,04.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת ניולוג תעניק שירותים לוגיסטיים למשלחת הישראלית שתשתתף במסע הראלי "פאריס – דקאר", שיכללו את העברת הציוד והג'יפים של משתתפי המסע הישראלים. "פאריס – דקאר" יתקיים בינואר 2004, הוא ימשך כ- 19 ימים, תחילתו בעיר פאריז שבצרפת, וסיומו בעיר דקאר בסנגאל.

חברת ניולוג תעניק את השירותים הלוגיסטיים למשלחת הישראלית. שני הג'יפים והציוד יועמסו ביום שני הקרוב על נגרר שיועלה על מעבורת של חברת Salamis בנמל חיפה, ומשם תפליג המעבורת עד לנמל פיראוס. בהמשך יועברו בנסיעה עד לנמל פאטרס ביוון, ומשם שוב יועברו לאיטליה באונייה (לאנקונה או לוונציה). משם יועברו ויגיעו ביום שני 15/12 למרסיי, שם יתנהלו ההכנות של הכנת הג'יפים למסע. משם יועברו למקום הכינוס ליד פאריז, לצורך המסע.

לראשונה התקיים המרוץ ב-1979 ונמשך כמסורת עד היום. השנה יוצאת משלחת מישראל המונה נהגי ראלי מקצועיים שהשתתפו בעבר בתחרויות בינלאומיות שונות.

"פאריס – דקאר" הינו מסע הסיבולת המדברי הקשה והמפורסם ביותר בעולם, המתקיים מדי שנה, בחודש ינואר, מזה 24 שנים, במשך 19 ימים רצופים על פני מסלול חוצה מדינות באזורים מדבריים שונים בעולם. שני הצוותים הישראלים המשתתפים במרוץ סיימו בימים אלו את שלבי ההכנות והאימונים האחרונים לקראת מסע מפרך זה.

לאחר העזיבה את צרפת בראשון בינואר, הראלי יחצה במהירות את ספרד וירד למרוקו בשלישי בינואר. הסיבוב ביבשת האפריקנית יערך בנוף המדהים של מרוקו, דבר שיעזור למשתתפים להיכנס לקצב של המירוץ. אז ימשיכו לדאקר, המכשולים המדהימים והטבעיים יבואו אחד אחר השני: ראשון המדבר המאוריטני הקשה לחציה ואשר יבחן את יכולות הניווט של הנהגים. לאחר מכן מאלי תעדן במסלוליה, לאחר מכן הסוואנה של סנגל עד שנגיע לגדות האגם הורוד של דאקר.

מסע ה"פאריס – דקאר" יסוקר בערוצי הטלויזיה השונים, יופק סרט דוקומנטרי באורך 50 דקות בערוץ 2 בטלוויזיה, ובנוסף בסדרה בת 5 פרקים בערוץ ספורט 5.