חברת מנטפילד השיקה קו שירות חדש לאוסטרליה וניו זילנד

חברת מנטפילד שידרגה לאחרונה את שירותי השילוח, ביבוא וביצוא, לאוסטרליה וניו-זילנד. ניר סלע, מנהל הקו בחברת מנטפילד ציין כי בעזרת הסוכן האוסטרלי, EPL International המנוהל ע"י הגברת סיגל כהן, עולה בידם להציע ללקוחות מישראל שירות אטרקטיבי


00:00 ,09.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
ניר סלע, מנהל הקו: בעזרת הסוכן האוסטרלי, EPL International המנוהל ע"י הגברת סיגל כהן, עולה בידינו להציע ללקוחות מישראל שירות אטרקטיבי

חברת מנטפילד שידרגה לאחרונה את שירותי השילוח, ביבוא וביצוא, לאוסטרליה וניו-זילנד. ניר סלע, מנהל הקו בחברת מנטפילד ציין כי בעזרת הסוכן האוסטרלי, EPL International המנוהל ע"י הגברת סיגל כהן, עולה בידם להציע ללקוחות מישראל שירות אטרקטיבי.

בחודשים האחרונים השקיעה חברת מנטפילד בשיתוף עם EPL International מאמץ ומשאבים בלימוד הקו - ישראל אוסטרליה על כל מרכיביו, בכל הקשור בהובלות ימיות (LCL, FCL, Dangerous, Special ), הובלות אוויריות (Pallets, ctns, express, special), הובלות יבשתיות (Regular, express, distribution), עזרה בסיווג מכס ומקומות אחסון סחורה.

בהתייחסו להובלה הימית ציין ניר סלע כי בזכות ההתארגנות החדשה של מנטפילד ו-EPL הם הצליחו לבנות קו הפלגה יחודי העוקף את העומס במזרח ומגיע לארץ תוך כ- 37 יום. "מחירי השימוש בקוו הם אטרקטיביים מאד ומצליחים לחסוך למשתמש מאות דולרים בזמינות של ימים אחדים מראש", ציין.

בהקשר להובלה האווירית לאוסטרליה וניו-זילנד אמר ניר סלע כי מנטפילד שינתה את התארגנותה ולאחרונה החלה להציע הטסת מטענים בלפחות 4 טיסות בשבוע, בעיקר לסידני ומלבורן.

סלע ציין כי בחודש האחרון בלבד הצטרפו למנטפילד שישה לקוחות, מהגדולים בארץ (מפעלי קיבוצים), לקו זה בנוסף על חברות בינוניות קטנות.