חברת מילניום פתחה מסוף עורפי בחיפה

המסוף אשר משמש למעשה כתחנת מעבר הוקם במפעל דשנים על שטח של 5 דונם ומחובר למסילת הרכבת. פיני סבח: זיהינו מצוקה של לקוחות בנושא הובלה ופריקה בקרבת הרכבת באזור חיפה


00:00 ,16.04.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

המסוף אשר משמש למעשה כתחנת מעבר הוקם במפעל דשנים על שטח של 5 דונם ומחובר למסילת הרכבת. פיני סבח: זיהינו מצוקה של לקוחות בנושא הובלה ופריקה בקרבת הרכבת באזור חיפה
 
חברת מילניום פתחה לאחרונה מסוף עורפי בחיפה אשר נמצא ליד מפעל דשנים, בכניסה לקריית אתא.
 
מחברת מילניום נמסר כי המסוף החדש הוקם על מנת לשמש כתחנת מעבר עבור מכולות בדרכן מהדרום לצפון, והיותו מחובר למסילת ברזל, מאפשרת לחברה לשנע מכולות הן בהובלה באמצעות הרכבת והן באמצעות משאיות.
 
לדברי פיני סבח, מנכ"ל חברת מילניום, החברה זיהתה את מצוקת הלקוחות בנושא הובלה ופריקה בקרבת הרכבת באזור חיפה ושכרה שטח בגודל 5 דונמים מחברת דשנים אשר כולל מסילת ברזל באורך של 800 מטר. המסוף, המסוגל לאחסן כ-500 TEU ומצויד באפשרות לאחסן מכולות קירור, יפעל 24 שעות ביממה למעט שבתות וחגים.
 
סבח הוסיף כי לאור העובדה שחברת נמל חיפה החליטה להגביל בחודש ספטמבר האחרון את מספר המכולות שהיא מקבלת באמצעות הרכבת מנמל אשדוד הדבר גרם למצוקה בקרב הלקוחות וכי הוא מקווה שהפתרון שמילניום מעניקה ייתן מענה למצוקה הזאת.
 
לדברי סבח, המסוף ייתן מענה למטענים ביבוא כאשר כל המטענים שפורקו באשדוד ומיועדים לחיפה יגיעו לדשנים ויועברו באמצעות "שאטלים" למסוף אוברסיז בחיפה.
 
כמו כן, המסוף ייתן מענה למטענים ביצוא אשר מחכים לאוניה וישהו באופן זמני במסוף דשנים ובהתראה של 24 שעות המטען ישונע לנמל היעד בין אם זה נמל חיפה או נמל אשדוד.
 
כמו כן, ציין סבח, המסוף נועד לתת מענה למצוקת היצואנים במסגרת המחסור המאפיין את אזור בחיפה במכולות ריקות.
 
לדברי סבח, זהו שירות נוסף ללקוח המשלב בין רכבת ומשאית על מנת לתת מענה ללקוח לאורך השרשרת הלוגיסטית.