חברת כספי שילוח בינלאומי ועמילות מכס ערכה מבצע של התרמת מוצרי מזון לנזקקים וחלוקתם

ביום חמישי האחרון עמלו כל עובדי "כספי" באריזה וחלוקה של מצרכי מזון ללמעלה מ- 120 משפחות מועטות יכולת. בסוף יום העבודה של יום חמישי נפגשו כל אנשי הצוות של המשרד ועבדו עד השעה 12.30 בלילה באריזה וחלוקה זו. איילה טל-כספי שהייתה מהוגי הרעיון, ניהלה את מבצע הה


00:00 ,03.10.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום חמישי האחרון עמלו כל עובדי "כספי" באריזה וחלוקה של מצרכי מזון ללמעלה מ- 120 משפחות מועטות יכולת. בסוף יום העבודה של יום חמישי נפגשו כל אנשי הצוות של המשרד ועבדו עד השעה 12.30 בלילה באריזה וחלוקה זו. איילה טל-כספי שהייתה מהוגי הרעיון, ניהלה את מבצע ההתרמה ועשתה ימים ולילות להצלחתו.
 
דובר החברה ציין שכל תקציב המתנות לחגים לעובדים וללקוחות הוכפל ע"י הנהלת החברה ובתוספת תרומות שהתקבלו מעובדי החברה הצליחו למלא חבילות ענק לנזקקים.
 
בכ"א מהחבילות היו בין היתר: 3 עופות טריים, בקבוקי שמן, רסק עגבניות, סוכר, קופסאות שימורים (תירס, מלפפונים, זיתים ועוד), ממתקים לילדים, 2 בקבוקי יין לקידוש לראש השנה, דבש, 3 קופסאות טונה, ירקות : מלפפונים, תפוחי אדמה, עגבניות. ועוד מוצרי מזון רבים ומגוונים.
 
מהנהלת החברה נמסר כי המבצע הצליח מעל המשוער וכי ההנהלה מבטיחה להמשיך במבצעים אלה גם בעתיד בתקווה כי בחג הבא יצליחו אף להכפיל את כמות החבילות למען הנזקקים ולמען הקהילה.