חברת כסלו תובלה וסחר ערכה כנס לקוחות הפעילים בסחר עם הודו

במסגרת הרחבת פעילותה האינטנסיבית של חברת כסלו, במזרח הרחוק ובהודו, ערכה חברת "כסלו תובלה וסחר" כנס לקוחות עבור לקוחותיה המזוהים עם ענף המסחר ההודי. הכנס נערך בבית כסלו, בנוכחות הנספח הכלכלי של שגרירות הודו בישראל ובנוכחות מנהלה של חברת R A S Freight ההודי


00:00 ,22.12.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי במסגרת הרחבת פעילותה האינטנסיבית של חברת כסלו, במזרח הרחוק ובהודו, ערכה חברת "כסלו תובלה וסחר" כנס לקוחות עבור לקוחותיה המזוהים עם ענף המסחר ההודי. הכנס נערך בבית כסלו, בנוכחות הנספח הכלכלי של שגרירות הודו בישראל ובנוכחות מנהלה של חברת R A S Freight ההודית, מר אג'יי סוונט, אשר מייצגת את חברת כסלו בהודו.

מר גד, הנספח הכלכלי של שגרירות הודו בישראל אמר : "אלו צעדים ראשונים וחשובים לחברת כסלו, אשר תורמים לגידול הסחר הבינלאומי בין הודו לישראל".

במסגרת הכנס ניתנו הרצאות אשר מתפקידן היה להסביר ולפשט את הליכי הסחר עם הודו עבור היבואן/יצואן הישראלי. את הכנס חתמה ארוחה עשירה לצלילי ומטעמי הודו הססגוניים.

חברת כסלו מבצעת שירות גרופז' שבועי היוצא בכל יום א' מבומביי (J N P T) והמגיע ארצה כעבור 9 ימים. לדברי מקורות בחברת כסלו, שירות מהיר זה מאפשר אספקה מהירה ומשווה את זמן ההגעה מנמלי אירופה (אטליה, צרפת וספרד)

חברת כסלו תובלה וסחר ערכה כנס לקוחות הפעילים בסחר עם הודו

בתמונה : הגברת אתי כהן, מנהלת קו המזרח הרחוק ומר אג'יי סוונט מנהלה של חברת R A S Freight