חברת כסלו מרחיבה את שירותיה מאוסטריה, שוויץ ודרום גרמניה

מחברת השילוח "כסלו שרותי מכס ותובלה בינלאומית" נמסר על הרחבת השירותים שהחברה מספקת מאוסטריה, שוויץ ודרום גרמניה. עוד נמסר כי שרות הקונסולידציה השבועי של כסלו מאוסטריה יורחב לשרות קבוע מדרום גרמניה ושוויץ


00:00 ,24.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת השילוח "כסלו שרותי מכס ותובלה בינלאומית" נמסר על הרחבת השירותים שהחברה מספקת מאוסטריה, שוויץ ודרום גרמניה. עוד נמסר כי שרות הקונסולידציה השבועי של כסלו מאוסטריה יורחב לשרות קבוע מדרום גרמניה ושוויץ.

על פי ההודעה, חברת כסלו, באמצעות סוכנה באוסטריה "שפנכט טרנספורט" (Schffknecht Transport), תציע שירות שבועי סדיר למטעני LCL ממדינות אלו לנמלי אשדוד וחיפה.

על פי מקורות בחברת כסלו, חברת כסלו היא מהחברות הבודדות שמציעות שירות קונסולידציה שבועי. לכן, כל מטען שיהיה מוכן בדרום גרמניה ושוויץ עד יום רביעי יאסף באמצעות צי המשאיות של חברת שפנכט ויאסף למחסן הלוגיסטי שנמצא בלוסטנאה (מפגש גבולות של אוסטריה, גרמניה ושוויץ).

בנוסף, מחסני החברה מאפשרים פריקה ישירה מטרמינל הרכבות ישירות לנמל טריאסט ביום שבת להפלגה קרובה בדר"כ בימי ראשון ושני להגעה לנמל אשדוד תוך 7 ימים.

חברת שפנכט היא מהחברות הגדולות באזור הנ"ל ולרשותה מחסנים לוגסטיים בשטח של 20,000 מטר וכן צי משאיות שמשרת את אירופה ומזרח אירופה.