חברת טרנסכלל סחר תנהל את מערך הייבוא של אפלייד מטיריאלס

חברת השילוח טרנסכלל סחר תנהל את מערך הייבוא של חברת אפלייד מטיריאלס, שהיא היצרנית המובילה בעולם של מערכות ושירותים לתעשיית המוליכים למחצה, וזאת במסגרת פעילויות מיקור חוץ (Out Sourcing). מאפלייד מטיריאלס נמסר, כי מהלך זה ייעל את תהליכי הייבוא בחברה, שעד כה


00:00 ,11.02.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
המהלך צמצם עלויות בהיקף של 20% באפלייד מטיריאלס

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת השילוח טרנסכלל סחר תנהל את מערך הייבוא של חברת אפלייד מטיריאלס, שהיא היצרנית המובילה בעולם של מערכות ושירותים לתעשיית המוליכים למחצה, וזאת במסגרת פעילויות מיקור חוץ (Out Sourcing). מאפלייד מטיריאלס נמסר, כי מהלך זה ייעל את תהליכי הייבוא בחברה, שעד כה התנהלו בתוך הארגון, ויביא לחסכון של 20% בעלויות הכרוכות בפעילות זו.

במסגרת ההסכם מוקמו נציגי טרנסכלל בסניפי אפלייד מטיריאלס ומשם הם מנהלים את פעילויות היבוא מכל העולם. על פי ההודעה, חברת טרנסכלל משתמשת בתוכנה חדשנית בשם Unifreight, הממומשקת למערכות המידע באפלייד מטריאלס ומאפשרת מעקב מדויק אחרי הזמנות הרכש מרגע הפקתן ועד להגעתן למחסני החברה.

מחברת טרנסכלל נמסר כי תוכנת Unifreight משולבת במערך האינטראנט הפנימי של החברה, כך שכל עובדיה יכולים להתחבר אליה לבדוק ולברר את סטטוס המשלוחים כולל תאריך יציאה מהספק, איסוף המטען בחו"ל, הסעה לארץ, עמילות מכס, שחרור ממכס, מסירה למוביל והגעה לחברה.

אודות אפלייד מטיריאלס
אפלייד מטיריאלס היא היצרנית הגדולה והמובילה בעולם של מערכות ושירותים לתעשיית המוליכים למחצה. השוק העולמי בתחום זה מוערך בכ-150 מיליארד דולר. ברשימת ה- Fortune 500 ממוקמת אפלייד מטיריאלס בין 200 החברות הגדולות בעולם. אפלייד מטיריאלס נסחרת בנאסד"ק ובבורסת הונג קונג לפי שווי שוק של 20 מיליארד דולר. אפלייד מטיריאלס בישראל מפתחת, משווקת ומייצרת מכונות לבדיקה ולבקרה לתעשיית המוליכים למחצה. אחוז גדול מהכנסות החברה מושקע בפיתוח טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות. פעילות החברה הישראלית מתקיימת ברחובות, ביוקנעם ובקרית גת והחברה מעסיקה בארץ כ-1,000 עובדים.

אודות טרנסכלל-סחר
טרנסכלל-סחר בע"מ הינה מן החברות המובילות בענף הלוגיסטיקה הבינלאומית, מהחברות היחידות בישראל המרכזת מגוון שירותי לוגיסטיקה הכוללים שילוח ימי/אוירי, עמילות מכס, מיקור חוץ (OUT SOURCING), השגחה בנמלים, אחסנה והפצה, שירותים משלימים כגון: ביטוח ימי, הובלות יבשתיות בארץ ובחו"ל, בלדרות אקספרס, שירותי לוגיסטיקה לתערוכות ופרוייקטים ושירותים לוגיסטיים ייחודיים המותאמים לדרישות הלקוח.
טרנסכלל-סחר בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הישראלית בבעלות פולאר השקעות, מרדכי פרידמן והציבור הרחב. לטרנסכלל למעלה מ- 40 שנות וותק בעמילות מכס ושילוח בינלאומי. החברה מעסיקה כ- 260 עובדים.