חברת השילוח פלטרנספורט חנכה לאחרונה אתר אינטרנט מחודש

חברת פלטרנספורט חנכה לאחרונה אתר אינטרנט מחודש, בכתובת www.peltransport.com. יובל טלפיר, המנהל המסחרי של החברה ציין כי פלטרנספורט מציגה חידוש באתר, תוך העלאת רף השירות בענף


00:00 ,27.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת פלטרנספורט חנכה לאחרונה אתר אינטרנט מחודש, בכתובת www.peltransport.com. יובל טלפיר, המנהל המסחרי של החברה ציין כי פלטרנספורט מציגה חידוש באתר, תוך העלאת רף השירות בענף – שיחה און ליין עם נציג שרות. לדבריו, לקוחות החברה ומשתמשי האתר יוכלו לנהל צ'אט – און ליין עם נציגי השרות של חברת פלטרנספורט, לקבל סטטוס של משלוחים וכן הצעות מחיר ביבוא וביצוא לכל העולם.

טלפיר ציין כי בבניית האתר החדש הושם דגש רב על נוחות המשתמש, תוך שימת דגש על תכנים , מחשבונים להמרת מידות, משקלות ונפחים וכן קישורים חשובים לעוסקים בסחר חוץ. כמו כן ניתן למצוא באתר את מגוון השירותים בחברה, את אנשי הקשר, ואת הפריסה העולמית של חברת פלטרנספורט.

חברת פלטרנספורט בע"מ נוסדה בשנת 1947 ומעניקה שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, ביטוח, שירותי בונדד (באמצעות מחסן בונדד עצמאי ומחסן חופשי במרכז תל אביב), הובלות יבשתיות, אריזה לחפצים אישיים ואריזת חפצי אומנות, באמצעות חברת הבת אטלס אריזות.