חברת השילוח אוריין-אגיש מארגנת טיסת אוהדים מיוחדת לשוויץ למשחקה של נבחרת ישראל

לרגל אירוע ספורט חשוב זה, יוצאת חברת השילוח אוריין – אגיש בפרויקט ייחודי במסגרתו חכרה מטוס (757) ובו 263 מושבים אשר ימריא מישראל בבוקר המשחק ויעזוב את שוויץ כשעתיים לאחר המשחק בסה"כ פחות מ- 15 שעות


00:00 ,15.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

תשהה פחות מ-15 שעות מרגע ההמראה ועד חזרה לישראל
 
בתחילת חודש ספטמבר (3/9) ייערך המשחק החשוב ביותר של נבחרת ישראל בכדורגל ב-30 השנים האחרונות. הנבחרת תתמודד מולה נבחרתה של שוויץ על כרטיס כל כך מיוחל למונדיאל.
 
לרגל אירוע ספורט חשוב זה, יוצאת חברת השילוח אוריין – אגיש בפרויקט ייחודי במסגרתו חכרה מטוס (757) ובו 263 מושבים אשר ימריא מישראל בבוקר המשחק ויעזוב את שוויץ כשעתיים לאחר המשחק בסה"כ פחות מ- 15 שעות.
 
חברת אוריין אגיש בנתה טיסה מפנקת,חוויתית ומלאת הפתעות כחלק מחבילה ייחודית הכוללת כרטיס טיסה, מס נמל, העברות תחבורה מרוכזת אל האצטדיון וכרטיסי למשחק בעלות כוללת של 499 $ אמריקאי.
 
הרעיון שעומד מאחורי פרויקט ייחודי זה הוא לאפשר לקהל חובבי הכדורגל ולאוהדי הנבחרת, בעיקר מקרב הקהילה העסקית ומלקוחות החברה, לעבור חוויה מושלמת של טיסה מפנקת, הגעה נוחה וצפייה במשחק המרתק כל זאת בפרק זמן כולל של 15 שעות בלבד.
 
"אנשי עסקים רבים חובבי וכדורגל ואוהדי הנבחרת נמנעים מללוות קבוצות או נבחרות ישראליות למשחקיהן בחו"ל כי פרק הזמן הנדרש לנסיעות אלה הוא מספר ימים, מצרך נדיר ויקר לקהל זה. מתוך ראייה זו ומתוך יכולתה הלוגיסטית וקשריה הענפים בכל העולם, מצאה חברת אוריין אגיש פתרון מושלם – טיסה מפנקת הגעה למשחק וחזרה כל זה בפחות מ- 15 שעות" מוסר יריב פוזנר סמנכ"ל שיווק ומכירות.