חברת השילוח TNT ישראל מתרחבת

TNT ישראל על מסיימת בימים אלו מהלך של התרחבות, שכלל הגדלת שטח המשרדים ומסוף המטענים באזה"ת לוד ל- 2,200 מ"ר, גיוס 15 עובדים נוספים, שכירת שטח תפעולי נוסף במסוף ממ"ן שבנתב"ג והגדלת צי הרכב של החברה


00:00 ,21.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT ישראל על מסיימת בימים אלו מהלך של התרחבות, שכלל הגדלת שטח המשרדים ומסוף המטענים באזה"ת לוד ל- 2,200 מ"ר, גיוס 15 עובדים נוספים, שכירת שטח תפעולי נוסף במסוף ממ"ן שבנתב"ג והגדלת צי הרכב של החברה. כך מסר אודי כספי, בראיון מיוחד המתפרסם בימים אלו במגזין port2port לחודש דצמבר.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, ציין שללאור העובדה שהסניף בישראל הוא אחד מהרווחיים ביותר בעולם ביחס למחזור המכירות ולאור אחוזי הצמיחה העומדים כיום על קצב שנתי של 30%, הוחלט, בשיתוף עם הנהלת TNT העולמית, לבצע מהלך התרחבות, שתואם את אסטרטגיית החברה לשנת 2006 המתמקדת בפיתוח תחום היבוא.
 
לדברי כספי, החברה צופה כי בשנת 2006 תימשך מגמת הגידול בתחום היבוא לישראל אשר החלה בשלהי 2004 ובהתאם לזאת ביצעה מספר מהלכים להרחבת השטחים הלוגיסטיים של TNT באזה"ת לוד ובנתב"ג.
 
כספי מוסיף: "במסגרת המאמץ הכולל הצפוי ב-2006 להגדלת נתח שירותי היבוא של TNTבישראל, החברה מתכוונת לעודד יבוא מכל מדינות העולם, באמצעות מחירים תחרותיים והגדלת סל השירותים ללקוח, שמכילים כיום את שירות ה-Global Express, ה- Economy Express, וה-Special Service".
 
הוא ציין ש- TNT ישראל הינה חברת השילוח היחידה בישראל המספקת כיום שירותי יבוא גוביינא תחרותיים מ-100 מדינות ברחבי העולם. לדבריו, אחת המטרות המרכזיות של הסניף בישראל במסגרת האסטרטגיה החדשה היא הגדלת מספר המדינות מהן ניתן יהיה לייבא לישראל על חשבון המקבל כבר ברבעון הראשון של 2006.
 
לטענתו, הרחבת היצע השירות למאה מדינות משפרת את תנאי היבוא עבור לקוחות החברה. זוהי אבן דרך בהמשך פיתוח האפשרויות הגלומות בשירות זה, שעלותו התחרותית ללקוח מהווה תמריץ לאפשרויות מסחר חדשות.
 
כחלק ממהלך ההתרחבות החליטה TNT ישראל להשקיע בתחום השירותים המיוחדים (Special Services) וזה כולל טיפול בהובלת חומרים מסוכנים, הובלה בתנאי קירור, שילוח מוצרים רפואיים לתעשיית הפרמוקולוגיה ועוד. לצורך כך הקימה החברה תת מחלקה ייעודית המרכזת את הטיפול בהזמנות היבוא ע"ח המקבל.

כאמור, הראיון המלא עם כספי מתפרסם בימים אלו במגזין port2port לחודש דצמבר.