חברת השילוח Panalpina מצטרפת לתכנית ה- C-PTAT

בהודעה לעתונות שפירסמה חברת השילוח Panalpina ב-7 לאוקטובר 2002, מוסרת החברה כי הגישה בקשה להצטרף לתכנית המכס האמריקאית נגד טרור ה- Customs-Trade Partnership Against Terrorism - C-PTAT.


00:00 ,16.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפירסמה חברת השילוח Panalpina ב-7 לאוקטובר 2002, מוסרת החברה כי הגישה בקשה להצטרף לתכנית המכס האמריקאית נגד טרור ה- Customs-Trade Partnership Against Terrorism - C-PTAT.

ההצטרפות לתכנית זו מאפשרת שקיפות במעבר הסחורות כך שהפיקוח על בטיחות המטענים אינו גורם לעיכובים מיותרים במערכת השינוע.

נשיא חברת Panalpina בארה"ב, מר Michael Gangwisch, אומר כי ההצטרפות של החברה לתכנית המכס האמריקאית הינה צעד חשוב עבור Panalpina, במטרתה לקידום ופישוט תהליכי השינוע של המטענים, ולקבוע בהם תהליכים סטנדרטים המאופיינים במצויינות בכל שטחי פעילות החברה ברחבי העולם.

תכנית המכס האמריקאית C-PTAT הינה תכנית המשלבת יוזמות של רשויות המכס האמריקאי ביחד עם עסקים ולקוחות הקשורים בשרשרת הלוגיסטית של שינוע המטענים, שמטרתה להגן על הסחר העולמי מפני פעולות טרור. בכדי להשתתף בתכנית זו על המצטרפים לפתח וליישם תכניות המשדרגות את אפשרויות האבטחה הן בין התהליכים המתבצעים בתוך החברה והן בתהליכי ההתקשרות שלה עם הלקוחות והספקים.

התכנית מעודדת חברות להוסיף עוד ועוד חוליות בשרשרת האבטחה ומתוגמלות בכך שהמטען עובר תהליך ביקורת מזורז מרגע הגיעו לגבולות ארה"ב ולרשויות המכס שם הם עוברים במעברים מיוחדים ששם הליכי הבקרות מעטים ומהירים יותר.

תכנית C-PTAT הושקה באפריל 2002 והתחילה עם יבואנים ואח"כ עם אניות, וכעת בהיכנסה לשלבה השלישי מצטרפים אליה גם ברוקרים, משלחים בינלאומיים ו- NVOCC.

חברת Panalpina, אחת מהחברות המובילות בעולם בשרותי שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה, מתמחה במשלוחי אויר בטיסות בין יבשתיות ומשלוחים ימיים בשילוב פתרונות לוגיסטיים בשינוע המטענים. לחברה רשת בינלאומית המבוססת על טכנולוגיות ומערכות IT מפותחות. החברה משלבת גם שירותי door to door ומספקת לשם כך פתרונות לוגיסטיים הבנויים באופן ספציפי לצרכי הלקוח. החברה פרושה ב- 136 ארצות שמתוכם ב- 74 ארצות, 480 משרדים בהנהלתה , וב- 62 ארצות היא פועלת באמצעות סוכנים ושותפויות. Panalpina מעסיקה כ-12,000 אנשים ברחבי תבל.

חברת Panalpina מיוצגת בישראל על ידי חברת השילוח עמית שרותי לוגיסטיקה בינ"ל בע"מ.