חברת השילוח NEWLOG תומכת באומנות ישראלית

מחברת השילוח הבינלאומי NEWLOG נמסר כי מחלקת התערוכות של החברה, המספקת שירותים לוגיסטיים לתערוכות, קיבלה על עצמה לנהל ולתמוך כלכלית בשילוח תערוכת אומנות מישראל. התערוכה, שנפתחה ב- 23 למרץ 2003 בגלריה "Robert Sandelson " בלונדון שבאנגליה, מציגה אומנות ישראל


00:00 ,26.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת השילוח הבינלאומי NEWLOG נמסר כי מחלקת התערוכות של החברה, המספקת שירותים לוגיסטיים לתערוכות, קיבלה על עצמה לנהל ולתמוך כלכלית בשילוח תערוכת אומנות מישראל. התערוכה, שנפתחה ב- 23 למרץ 2003 בגלריה "Robert Sandelson " בלונדון שבאנגליה, מציגה אומנות ישראלית בת זמננו, אומנות הנוצרת באזור המאופיין בפילוג .

התערוכה מציגה זווית חדשה והזדמנות לצפות בעבודות של אחת הקהילות אשר חייה הושפעו מהעימות, ממצב כלכלי, ועצירה בתיירות בעת שישראל מופיעה בכותרות, וכאשר האזרחים מנסים לחיות בשגרה, במציאות של אי בטחון וטרור ומכאן נובעות יצירות האומנות המשקפות את הסיטואציות. היצירות כוללות פסלים, צילומים, ציורים ואומנות משולבת.

יזמי התערוכה יתרמו חלק מההכנסות לקרן "אחד על אחד" לנכים יהודים וערבים.

בשל חשיבותו של הפרויקט בהצגת זווית נוספת של האוכלוסייה בישראל, מצאה חברת NEWLOG לנכון להיות שותפה בעשייה ובמימון חלקי של התערוכה.

הגברת עירית סופר, מחברת NEWLOG, מציינת כי למחלקת התערוכות של החברה יש ניסיון רב בהפקת אירועים, אשר שותפים בהם מספר רב של ספקים, הכוללים שילוב של שירותי הובלות יבשתיות, ימית ואוויריות, חכירת מטוסים, עבודה מול רשויות מכס במדינות שונות, העברת מטענים בין מדינות ומתן פתרונות גם במדינות אשר להן אין יחסים פורמליים עם ישראל.

בשל חוסר הניסיון של האומנים במשלוח אומנות לתצוגה במדינות זרות,חברת NEWLOG הייתה מעורבת בכל השלבים שכללו : תכנון, הכנת מסמכים, שרותיי אריזה, שילוח, שחרור ממכס, מסירה ביעד.

שותפים נוספים אשר לקחו חלק הינם חברת ס.מ.א אריזות ולוגיסטיקה וחברת תובלה משולבת.