חברת השילוח DHL עולה בקמפיין חדש

הקמפיין, בעלות חצי מיליון דולר, יעלה בטלוויזיה ובשילוט חוצות ומסכים. החברה הינה אחת ממובילות את ענף יבוא האקספרס לישראל עם למעלה ממיליון משלוחים בשנה האחרונה


00:00 ,06.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

הקמפיין, בעלות חצי מיליון דולר, יעלה בטלוויזיה ובשילוט חוצות ומסכים. החברה הינה אחת ממובילות את ענף יבוא האקספרס לישראל עם למעלה ממיליון משלוחים בשנה האחרונה
 
חברת DHL ישראל יוצאת השבוע בקמפיין למינופה כחברת הייבוא המובילה בישראל. הקמפיין בהיקף חצי מיליון דולר, יעלה תחת המסר "DHL. פשוט לייבא מכל העולם". הקמפיין יימשך כ-3 שבועות ויעלה בטלוויזיה ובשילוט חוצות ויגובה בדיוור ישיר ללקוחות, פעילויות קידום מכירות, מבצעים וכנס מקצועי בנושא ייבוא ללקוחות.
 
DHL היא אחת מהמובילות את ענף יבוא האקספרס לישראל עם למעלה ממיליון משלוחים בשנה האחרונה ונתח של כ- 50% משוק יבוא האקספרס לישראל. לדברי דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל, "היתרון היחסי של DHL בענף השילוח, טמון בשותפות שיצרנו עם הלקוח והמחויבות שלנו להצלחתו. באמצעות הקמפיין ברצוננו לחזק את המודעות לערך השותפות וכמובן להעמיק את המיצוב כשותף הטוב ביותר לביצוע משלוחי ייבוא".
 
עוד מוסיף בונדי כי "המובילות של DHL בתחום הייבוא נובעת מיתרונות בלעדיים בהיותה חברה בינלאומית בעלת ניסיון ופריסה נרחבת ב-228 מדינות ברחבי העולם בכלל וביעדי אסיה והמזרח הרחוק בפרט. בונדי אף זוקף את ההצלחה ביבוא למשאבים פנימיים שהוקצו בחברה בישראל בהם: השקת מחלקת עמילות מכס פנימית, המלווה את הלקוח באופן צמוד ואישי וכן, מערך תפעולי המאפשר ביצוע המשלוח בזמן יוצא דופן - תוך יום עסקים אחד בין אירופה לישראל ויומיים מיעדי המזרח לישראל. 
 
בנוסף, DHL ישראל מתוקף היותה חברת בת, היא החברה היחידה בישראל המאפשרת מחירון אחיד מכל יבשת בעולם, ובכך מפשטת עבור היבואן את מלאכתו בקביעת מחיריו בארץ.  
 
סרטון הטלוויזיה שילווה את הקמפיין יכלול יעדים מפורסמים מהעולם כדוגמת, פסל החירות והקולוסיאום, הנארזים ומיובאים לארץ באמצעות DHL.