חברת אייר מייל אקספרס יצאה עם קטלוג מתנות יוקרתי

הקטלוג, שנבנה במיוחד לרגל חג המולד, מציע מתנות המשקפות את ישראל במספר אספקטים בהם מזון, היסטוריה, תרבות ועוד


00:00 ,16.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

הקטלוג, שנבנה במיוחד לרגל חג המולד, מציע מתנות המשקפות את ישראל במספר אספקטים בהם מזון, היסטוריה, תרבות ועוד
 
ענת עיני מחברת אייר מייל אקספרס, העוסקת בדיוור ושילוח בינלאומי, מדווחת כי השנה יצאה החברה עם אוסף מתנות ייחודי ומהודר לכבוד חג המולד. עיני, מנהלת הפיתוח העסקי בחברה: "הקדשנו שעות רבות לבניית קטלוג מתנות יוקרתי ומהודר. מתנות שתשקפנה את ישראל על ריחותיה וטעמיה, את ההיסטוריה, הפולקלור והתרבות, ויחד עם זאת תשדרנה יוקרה וטעם טוב ומוקפד."
 
ענת עיני מדווחת כי השנה ניתן גם לשלב מספר פריטים שונים מהקטלוג וליצור מהן מתנה ייחודית: פרליני שקדים או פקאן מצופים שוקולד איכותי בטעמים שונים עם מתלה פיוטר ברוח הפנג שוואי להצלחה, ערכות טיפוח לפנים ולגוף, שמנים ארומטיים, מלחי אמבט ומינרלים תוצרת ים המלח, יינות מיקבי הארץ, לוחות שנה איכותיים, ספר העוסק בהיסטוריה של הארץ ופריטי נוי מעוצבים למשרד.
 
החברה מציעה גם אופציה לברכה במחיר סמלי. עיני: "אנו מציעים כרטיס ברכה מהודר ומצרפים אליו סימניה יפהפיה עשויה פיוטר הנושאת רימון, עץ תמר או חמסה ישראלית מעוצבת". 
 
מנכ"ל החברה, שלמה עיני: "החברה משמשת עבור הלקוח תחנה אחת בה הוא יכול לבחור את המתנה הרצויה לו, ומאותו רגע תמו דאגותיו", הוא אומר, "כל מה שנותר ללקוח הוא לבחור את המתנה ממגוון המתנות ולהעביר אלינו את רשימת הכתובות. אנו נדאג כבר לכל השאר – לאריזה, לעטיפה, לשילוח וכמובן, לכך שכל מתנה תגיע ליעדה במועד ובבטחה".