חברת אושפיר נענתה לפנייתה של ECU Line לייצגה בלעדית בישראל

החל מה- 1 לאוגוסט הרחיבה ECU Line את ה"מנדט" לאושפיר ועם חתימת ההסכם אושפיר תשנע מטענים חלקיים, באמצעות הרשת הגלובלית של ECU Line, לכל אזורי הסחר ברחבי העולם


00:00 ,26.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת ECU Line, הקונסולידטור השני בגודלו בעולם, הרחיבה את פעילותה העסקית בישראל וחתמה עם חברת אושפיר על הסכם ייצוג בלעדי בישראל

שיתוף הפעולה בין הסוכן הישראלי אושפיר לבין חברת ECU Line כלל, עד לאחרונה, את פעילות השינוע של מטעני LCL מ/אל אירופה בלבד. החל מה- 1 לאוגוסט הרחיבה ECU Line את ה"מנדט" לאושפיר ועם חתימת ההסכם אושפיר תשנע מטענים חלקיים, באמצעות הרשת הגלובלית של ECU Line, לכל אזורי הסחר ברחבי העולם.

ניסים אושאדי (בתמונה), מנכ"ל אושפיר, אישר את הידיעה ואמר כי מעתה נפתחות בפני הלקוחות הישראלים אפשרויות לוגיסטיות רבות, באמצעות ECU Line, ליעדים רבים שעד לא מזמן כלל לא היו זמינים, עם זמני משלוח מאד אטרקטיביים. כך למשל, הוסיף מנכ"ל אושפיר, הפריסה של ECU Line במזרח הרחוק היא מהרחבות שיש, ומרכזי האחסון וההפצה בהונג קונג וסינגפור מקושרים ליעדים רבים באזור, עם תדירות הפלגה מאד גבוהות המגיעות לעתים לכדי 4-5 הפלגות בשבוע, מה שנותן יתרון יחסי בכך שזה מקצר את זמן ההגעה ליעד הסופי.

"הפריסה העולמית של ECU Line מהווה עבור אושפיר מנוף אדיר למתן שרותי הובלה למטענים חלקיים (LCL) באופן גלובלי ביבוא וביצוא, והיא מאפשרת להציע ללקוחות החברה מגוון רחב ביותר של שרותים המנצלים את קשריה של ECU Line חובקי עולם".

לדבריו, מרכזי האיחסון וההפצה (Hubs) של ECU Line כוללים מחסנים באנטוורפן (27,000 מ"ר), בסינגפור (5,000 מ"ר), בהונג קונג (5,000 מ"ר), בשנחאי (15,000 מ"ר) וכן בטורנטו, במונטריאל ובדרום אמריקה. באירופה מפעילה חברת ECU Line חברת בת להובלה יבשתית בשם ECU Ttrans. "העוצמה של ECU Line מאפשרת הפצה לבית הלקוח, תוך 48 שעות, ישירות מהמחסן", אמר אושאדי.

אושאדי ציין כי אושפיר מתברגת כיום בין המובילים הגדולים בארץ ביבוא ויצוא של מטעני LCL, בין השאר בזכות העובדה שהחברה, באמצעות חברת הבת שלה New Med Liner, פועלת כ-NVOCC עם הסכמים קיימים עם חברות הספנות בארץ, מה שמבטיח תנועת מכולות קבועה מ/אל נמלי ישראל אל/מ כל אזורי הסחר. לדבריו, אושפיר מנפיקה שטר מטען אחד מישראל ועד היעד הסופי, תוך ציון ECU Line כמוביל ליעד הסופי – מה שתורם, לדברי אושאדי, ל"שקט הנפשי" של בעל המטען בידיעה שהמטען שלו מובל "בידיים בטוחות".

מנכ"ל אושפיר ציין כי ECU Line בונה בימים אלה תוכנת מעקב מטענים שבאמצעותה ניתן יהיה, עפ"י מספר שטר מטען, לעקוב אחר מטען ה- LCL ממחסן המוצא ועד ליעד הסופי.