חברת אבי-עד הקימה דסק ערבי

הנהלת חברת אבי-עד שירותים לוגיסטיים בע"מ ואבי-עד לוגיסטיקה בינלאומית 2000, בבעלותם של מר אבי כהן ומר יואב אלי, החליטה להקים דסק ערבי לטיפול בלקוחות המגזר הערבי בישראל, הרשות הפלסטינית ופיתוח הסחר עם מדינות ערב


00:00 ,12.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת חברת אבי-עד שירותים לוגיסטיים בע"מ ואבי-עד לוגיסטיקה בינלאומית 2000, בבעלותם של מר אבי כהן ומר יואב אלי, החליטה להקים דסק ערבי לטיפול בלקוחות המגזר הערבי בישראל, הרשות הפלסטינית ופיתוח הסחר עם מדינות ערב.
 
בראש הדסק שהחל לפעול לפני כשלושה חודשים עומד מר יעקב סתי , מזרחן , לשעבר יועץ תקשורת הסברה ותרבות בשגרירות ישראל בקהיר. לצידו פועל כמנהל מכירות באזור הצפון מר ג'מיל גנאים בעל ניסיון בתחום המכירות והשיווק.
 
עוד נמסר כי הנהלת חברת אבי-עד שמה לה למטרה להרחיב את שיתוף הפעולה עם המגזר הערבי וזאת תוך התייחסות לצרכיו המיוחדים של מגזר זה. לצורך כך, בחברה הוכנה חבילת שירותים מיוחדים ללקוח דובר השפה הערבית, הכולל טיפול צמוד ושוטף בענייניו בשפתו תוך שמירה על  שקיפות מלאה.
 
"הקמת הדסק הערבי מהווה תוצאה של תהליך ארגון מחדש שעברה החברה בטיפול בלקוחות ערביים ומתוך ראייה אסטרטגית של הנהלת החברה לגבי הפוטנציאל הטמון במגזר הערבי", ציין יעקב סתי.
 
הוא הוסיף כי "תוך הזמן הקצר מאז הקמתו הצליח הדסק הערבי בחברת אבי-עד להעמיק את פעילותה של החברה בקרב לקוחות בשטחי הרשות הפלסטינית וזאת באמצעות גישה חדשה של טיפול בלקוח הרשות הפלסטינית הכוללת מתן מענה לצרכיו המיוחדים וליווי צמוד תוך שמירה על רמת עלות סבירה וברת תחרות".
 
סתי ציין כי בעתיד צופה החברה לבסס את מעמדה כשחקן מרכזי בתחום שינוע מטענים ועמילות מכס מול לקוחות פלסטינים וערבים במזרח התיכון, זאת בהתבסס על ההערכה שקשרי הסחר בין ישראל לשכנותיה יתהדקו בעקבות השיפור ההדרגתי באקלים המדיני.