חברת Vopak Logistics Services פתחה נציגות בישראל

חברת הלוגיסטיקה האירופאית Vopak Logistics Services פתחה נציגות בישראל. VLS מתמחה במתן שירותים לוגיסטיים לענפי הכימיקלים, התרופות, תעשיית המזון וההדברה, ולחומרים מסוכנים אחרים.


00:00 ,28.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הלוגיסטיקה האירופאית Vopak Logistics Services פתחה נציגות בישראל. VLS מתמחה במתן שירותים לוגיסטיים לענפי הכימיקלים, התרופות, תעשיית המזון וההדברה, ולחומרים מסוכנים אחרים.
 
לדברי Margreeth Servais, מנהלת השיווק של החברה, ההחלטה לפתוח בישראל נציגות, נפלה לאחר שחברת כימיקלים לישראל החלה לעבוד לפני כשנה עם החברה. זו יצרה עמה קשר כשחיפשה פתרון לצרכי האחסון וההובלה הייחודיים שלה באירופה.
 
לדבריה, אחת הסיבות להתפתחות הצורך הגובר והולך של חברות לקבל שירותי בשיטת מיקור חוץ (outsourcing) מחברה בסדר גודל של  VLS, היא הדרישה הגוברת והולכת של מדינות בכל רחבי העולם, אך במיוחד באירופה ובארה"ב, לעמוד בתקנים הולכים ומחמירים של בטיחות ושמירה על איכות הסביבה. "לא פעם מסתבר כי זול יותר לחברות להוציא את ניהול הלוגיסטיקה והאחסון לחברות מתמחות, מאשר להשקיע עשרות מיליוני דולרים בהתקנת מערכות בטיחות שמירה על איכות הסביבה בעצמן". 
 
VLS מציעה ללקוחותיה רשת של מתקני אחסנה, ערבול חומרים ומילוי אריזות, ומערכת הובלה הפרוסה לאורכה ורוחבה של אירופה. החברה מספקת בנוסף לשירותי האחסנה גם שירות לקוחות, ניהול מלאי ואספקה, כשהיא אחראית על כל ביצוע עבודת הניירת קבלת אשורי מכס ואישור על עמידה בתקנים בינלאומיים.
 
ההסכם הראשון שחתמה החברה בישראל, עם כימיקלים לישראל, נחתם לשנה עם אופציה לחמש שנים, ובמסגרתו כבר מטפלת החברה בכ-100 אלף טון סחורה המיוצאת מהארץ. אחסון הסחורה, חלוקתה למטעני משנה המיועדים ללקוחות השונים והובלתה אליהם, מתבצעת על יד החברה משני אתרים שמפעילה VLS באנטוורפן ורוטרדם.
 
נציגי החברה בארץ הם יוסי כהן, מנכ"ל Kuehne + Nagel ישראל ואורי ארגמן מנהל פיתוח העסקים של החברה.