חברת UPS החלה לעבוד עם חשבוניות אלקטרוניות באמצעות חתימות דיגיטליות

UPS שולחת ללקוחותיה את חשבוניות החיוב של כל חודש באמצעות דיוור אלקטרוני ישיר. לחשבונית מצורפת חתימה דיגיטלית מה שהופך אותה לחשבונית מקורית. המעבר לחשבוניות אלקטרוניות יוזיל באופן דרסטי את העלויות הגבוהות של הדפסת נייר, דיוור וארכיון


00:00 ,29.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

סקרים מוכיחים: חיסכון של 150 אלף דולר לחברות המטפלות בכ-10,000 חשבוניות מדי חודש

חברת UPS בישראל עוברת מחשבוניות נייר לחשבוניות אלקטרוניות באמצעות חתימות דיגיטליות של CoSign, פתרון חתימה דיגיטלית של מחקר אלגוריתמים (AR).

UPS שולחת ללקוחותיה את חשבוניות החיוב של כל חודש באמצעות דיוור אלקטרוני ישיר. לחשבונית מצורפת חתימה דיגיטלית מה שהופך אותה לחשבונית מקורית. המעבר לחשבוניות אלקטרוניות יוזיל באופן דרסטי את העלויות הגבוהות של הדפסת נייר, דיוור וארכיון.

רונן כהן סמנכ"ל השיווק והמכירות ב – UPS ישראל מציין כי לחתימה הדיגיטלית יתרונות רבים כולל קבלת חשבונית בזמן קצר הרבה יותר, חסכון בזמן משלוח החשבונית בדואר,
הגעה ישירה לאיש הקשר הרלוונטי ולא לכל גורם אחר שאמור בסופו של דבר להעביר את החשבונית ליעדה והיכולת להעביר במהירות וללא סרבול את החשבונית לכל הגורמים הרלוונטיים בחברה. יתרונות אלה מתורגמים לחסכון של עשרות אלפי ₪ בשנה, חסכון בשעות אדם, ניירת וטעויות אנוש, הוסיף כהן.

כהן ציין שעפ"י סקרים שהתפרסמו לאחרונה מראים כי העלות הממוצעת לארגון של שימוש וטיפול בחשבוניות נייר מגיע לדולר אחד ואף יותר לכל חשבונית. המעבר מחשבוניות נייר לחשבוניות אלקטרוניות יכול להוביל לחיסכון של 150 אלף דולר לחברות המטפלות בכ-10,000 חשבוניות מדי חודש. בנוסף, חברות נהנות מיעילות מוגברת בתהליך הגבייה והתנהלות עם רשויות המס.

"אנו שמחים להמשיך וליישם פתרונות חתימה דיגיטלית בכלל ולחשבונויות אלקטרוניות בפרט" מסרה איילת פורת, מנהל מכירות EMEA במחקר אלגוריתמים. "CoSign מאפשר הן לחברה לחסוך בעלויות וזמן הכרוכים בטיפול בחשבוניות ולשפר את השירות ללקוחות".